Pages - Menu

dijous, 11 de juny del 2009

[10/06/09] - Wednesday session

Una session diferent

Idò si que va ser diferent... En principi la idea era fer antenes pujant per carretera; però quan ja estaven a punt d'enfilar cap es Verger l'hi dic a nen Miquel: Que et sembla si feim algo diferent? Enga, en què has pensat?

Idò vam tirar cap a nes camí des correu, però de pujada!! Tots sabeu els trams tècnics que té quan el feim de baixada... idò imaginau-ho pujant!! Sa veritat és que va ser un gust. Tant en Miquel com jo vàrem disfrutar moltíssim pujant, va ser molt divertit.

Una vegada fet el camí, tornam per s'arbossar i ens desviam cap a sa carretera del port per pujar per Mirant de Mar (una altra pujada que no està gens malament...) i acabar baixant per sa costa fins a cases.

Amb una horeta i tres quarts ho vam tenir enllestit i va ser un "gustaso" de pujar. I com a opció per fer una ruta diferent de tant en tant crec que està la mar de bé.

Ahh... per cert, quan anavem cap a nes mirant de mar estiguérem a punt de baixar per sa branson, ens va faltar res. Però les nostres obligacions paterno-familiars ens van "aconsellar" no fer massa llarg. Així, si es fa la branson després, si que es converteix amb una ruta ja ben decent.

Salut a tots!!

16 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bona crònica Mr. sa veritat és que va ser una canya aquesta opció de volta, vaig disfrutar un munt i me vaig trobar molt cómode.

Fins aviat!!!

Unknown ha dit...

Bueeno! Veig que tornau a agafar es ritmet d'entreno! Així m'agrada! Jo he fet alguna vegada aquesta ruta per sortir entre setmana i es correu per amunt és, apart de tècnic, durillo -sempre que se vulgui no posar gaire peus-. Es darrer pic que hi vaig anar (deu fer un mes i mig), llavor ho vaig enllaçar amb branson, jejeje...

Unknown ha dit...

per cert, molt xula sa crònica... Esperam d'aquí poc comptar amb un element que li doni encara més credibilitat a ses nostres sortides :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Quin element?????? jejejeje
ja m'ho imagin...

Ei al.lots acabo de tornar del metge i m'ha dit que per ara no m'extirparan el bony dels c.....s i que esperarem que el cos el reabsorveixi, i ojo!!! m'ha dit que mentrestant "faci bonda" jjajajajajaja si te dic jo que entre el cardiòleg i el traumatòleg me tenen content!!!!

Di-li tu a s'Spicy que faci bonda, jajajaja.

Bueno que mos veim dissabte!!! Nosé quina volta teniu pensada, pero crec que ja podríem posar horari d'estiu per tal d'evitar un poc sa calorada que fot, quedam més prestet??? Quina sortida feim???

bielingo ha dit...

Digues a nes traumatòleg i a nes cardiòleg que no en tenen ni p*** idea ;P. O no et vàres trobar collonut ahir després de la ruta?

Per dissabte, coincideixo amb en Miquel. Crec que estaria bé posar s'hora de sortida per les 8h. Com ho veis?

Unknown ha dit...

Bueno, bueno,... es Corse, en Nando, en Pinxo i un servidor mos hem marcat una ruta avui que hem disfrutat com a enanos. Sa típica des Cavall baixant per Branson, però mos ho hem passat pipa!

I per dissabte no en tenc ni idea, crec que com que en Miquel no ha estat gaire fi hauria de decidir ell sa volta...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei que pareix que se'ns acaben ses idees, jo ja consider que puc tornar a patir tranquilament, o sigui que m'és igual sa volta, curta, llarga, per esporles, per fora, com volgueu. si se m'ocorre algo ho proposo.

Salut!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Proposta: "Bunyola X-trem", pujada super tècnica per sa torrentera (per allà on solem baixar sempre) arribada a sa caseta, d'allà agafam cap al penyal d'honor (segueix sa pujada i en esser a dalt, baixam directes cap al Salt des Freu (no he fet mai aquest tram seria rollo "improve" i d'allà baixar cap a Santa María per una baixada que té punts on no són ciclables (també es bastant tècnica i s'ha d'anar a lerta que hi ha llocs on pasam arram de sa conca del barranc de Coa Negra), sortim a santa maría i tornada a Bunyola per carretera o mirant de trobar un desvío per terra que no recordo on és.

no sé ho proposo per canviar un poc, però sempre podem anar improvitzant.

Ja direu coses!!

bielingo ha dit...

A mí m'agrada s'idea.

Mara ha dit...

Estau a tope.

Veig que sa cosa no va de bromes.

Em pareig genial sa ruta.

A quina hora quedam?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mara a tope és poc!!! esteim que mos sortim!!!!

jajajajajajajaja

Jo soc partidari de quedar prest per evitar sa calorada que sol fer aquests dies, així que quant més prest millor, però no sé si feis comptes venir en cotxe o sortir d'esporles directament, ppsau voltros s'hora segons com vos ho monteu i avisau de s'hora definitiva i jo comparaixeré allà directament amb cotxe.

mercis!!

bielingo ha dit...

Com ho veis per quedar a les 8h a bunyola? Vos pareix molt prest?

Si va be així, podriem anar cap allà en cotxe...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jejejeje, un que no vol fer carretera....jejejejeje bon intent Biel ara falta que et facin cas... jijijijiji Jo et recolz, consider que val més que vengeu amb cotxe i així arrancam tots fresquets sa super pujada tècnica!!!

Unknown ha dit...

Ei, qui me passa ses fotos!? :-P

bielingo ha dit...

Crec que en tenien en Miquel i en Joan...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç jo en tenc 3, però fins demà a primera hora no crec que te les pugui passar, ho sent, però és que quan tengui ordinador no tendré sa tarjeta i viceversa fins demà matí.

Perdón!!