Pages - Menu

dilluns, 1 de juny del 2009

Un dissabte complet

S'acosta dissabte i no pareix que hi hagi cap plà en ferme. Surt poca gent i sa cosa pinta magre . Quan ja pareixia que no hi hauria gaire cosa, Mara me pega un toque i me diu: "tio, hi ha una penya que han duit gent de sa península cap a Mallorca i se fan una mega-ruta. Mos hi apuntam?" I, tentat per sa possibilitat de sortir des redol, decidim anar-hi!

Ens veim en Mara i un servidor davant ca seva aprop de les 08:15. Carregam bicis i partim cap a Ca'n Penaso, on ens trobam amb els altres del grup. Ens posam tots en fila amb es cotxes i cap a Sóller a que mos peguin una estocada per passar pes furat!

Seguim cap a nes port de Sóller i allà aparcam tots. Descarregam ses bicis, ens posam damunt i érem ni més ni manco que 23 bikers. No està malament.

Començam a rodar direcció a nes GR que tira cap a Fornalutx, que un pic ja fèrem amb en Miquel, que passa per aprop des Mirador de Ses Barques. Pegam una ullada a nes Mirador (jo no vaig veure cap barca perque me vaig clavar un lloguet amb s'ajut de'n Mara) i seguim rodant... Anam en direcció cap a sa finca que ara no record es nom -shhhhh, no digueu que tenc memòria de peix-, per sa que haviem demanat permís per passar i que record que té una piscina olímpica de només un carril.

Vàrem passar per just davora ses cases i seguirem direcció Es Binis! (on també haviem demanat permís per passar) i just un poc abans de passar un des grup que havia vengut de Catalunya, mentre pujava va caure malament i es va fer un tallot amb una roca. Ja la tenim liada! Vàrem curar com vam poder a aquell home i cridàrem a 112. Una part des grup el va acompanyar cap a s'ambulància (no tenia res greu però li van haver de posar punts) i la resta seguirem cap a Es Binis.

Passam per vora es Penyal de Migdia i un poc després pareixia que érem a Mart. Es terreny estava mol molt pedrós (inclòs per ser Mallorca era pedrós). Res, que seguirem pujant, moltes vegades a peu fins que ja veiem el mar. Allà començava una baixada tècnica que prometia bastant i que tirava cap a sa carretera que pega a Sa Calobra. I dic prometia perque va resultar ser una autèntica torrentera que només se podia fer a troços plena de roques amb punta i betzers que ens vàren desgraciar ses cames i ses rodes...

Arribam a sa Carretera des Sa Calobra, ens desviam cap a Cala Tuent i a s'Ermita feim es dinar amb s'ajut d'una super furgo que ens duia menjar! (una canya tios). I ja eren les 16:00 i érem a ca una valenta p***a. I aquí la vàrem acabar de liar...

Estavem dinant i en Mara me diu. Tio, tota sa penya torna amb cotxes o sigui que podem menjar lo que volguem i més, tanmateix no agafam sa bici. I res, ja mos tens fotent-mos 3 pa-amb-olis, vi, herbes, olives trencades, ..., o sigui, tot lo que es metge te recomana que no mengis i algo de lo que sí te recomana, però més bé poc d'això darrer. Estam ja acabant i amb s'ensaïmada a sa boca quan un grupet diu de seguir cap a Sóller altre pic rodant. I com no, com que som uns Ermassets, ens vàrem apuntar! (mos apuntam a un bombardeig tios)

Seguim un trocet i fent rots d'herbes, tiram cap a la mar (ens quedàrem amb ses ganes de nadar) i agafam un GR XULISSIM! per anar cap a sa zona de Balitx-Fornalutx-Sóller. Es GR és molt aprofitable per fer en sentit contrari, ja que de pujada era bastant complicat, però així i tot crec que tant en Mara com jo mos ho passàrem molt bé provant de pujar zones tècniques. Molt divertit.

Pujàrem no sé quan de temps i llavor venia una baixada (ja ens acostam a sa zona crec que de Balitx) on uns que anaven a peu ens vàrem dir que NO baixassim per un GR perque estava molt complicat. Aquí en Bernat en Mara i jo ens miram i deim "aquest camí que aquest tio pinta tant malament, deu ser collonut" i per avall per es camí xungo!! Va ser una canya! Vàrem tenir un parell de problemes tècnics: en Bernat va acabar es recorregut de sa Dawg, en Mara es de sa 66 i sa meva 55 que baixa però llavor no torna i surts per ses orelles. Però tret d'aquest detalls, collonut!

Acaba sa baixada, ja érem a Balitx. Feim un suc de taronja i en partir començ a sentir renouet. Ja tornam a estar amb es fre que fa coses rares. Res, que me faig sa sagüent pujada amb renou d'OVNI i sa roda mitja frenada, en Mara amb avisos de tirons i tota sa penya que ja havia telefonat a nes capellà perque lis fes sa Extrema-unció per si un cas no arribaven a casa. Al·lots, ja eren aprop de les 20:00!!!!! No són bromes, ja fallava tot!

Ja arribam cap a sa zona des Mirador de ses Barques i ja era per avall! Jo duia ses ulleres enmerdades i no hi veia gaire bé però en Mara encara me va liar per fer un trocet d'escales (aquest tio, és que no el poden amollar tot sol)

Acabam sa baixadeta i cap a nes Port de Sóller! Ja hi som!!! Arribam a nes cotxe a les 21:00, uns 60km i uns desnivells aberrants!!

Prova superada! Salut!

En Bernat mos va avisar de s'esdeveniment

dinarillo

fonoll marí: delicatessen

per sa costa, tirant cap a Balitx

aguantàren com unes campeones

i nosaltres aprimàrem un parell de kilos

en Bernat a un tram trialer

fent un refresc a una finca que hi havia a Balitx

de 23 acabàrem els que veis

bielingo ha dit...

Impressionant al·lots!!!

Quina enveja que em feis... tant per haver-hi anat, com per haver aguantat tota la ruta com uns campeons...

[Definitivament he de començar a entrenar en serio, perquè si no, no podré tornar a venir amb voltros]

Sou uns cracks!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo no puc dir res més que en Biel, quina enveja me feis (però no la sana, no, sinó de la que et ruega per dins, jejejeje). Aquesta volta és la que vos plantejava jo per fer, però no he arribat a passar mai pels Binis. I el Gr de tornada crec que ja sé quin deis, pot ser que sigui el qui vé de sa Costera cap a Bàlitx d'avall?

Bé, enhorabona, en serio que sou la ostia!!! Tots uns Ermassets. Me fa unes ganes fer algo així... que si trobau podríem montar-ho per un dissabte d'aquests.

Bé sa qüestio, que jo per part meva estic fent tot el possible per estar a punt per sa próxima sortida, però ahir al metge me diguerem que probablement m'hauríen d'obrir sa ingle per treure sa sang acumulada que s'ha enquistat. O sigui... **** merda!!!

Ja vos comentaré com evoluciona sa cosa.

Una abraçada a tots que ja vos enyor!!!

Nan ha dit...

Joer, quina enveja, si ho se deix el que havia de fer i vaig amb voltros ja que es dissabte vaig estar de "Rodriguez" tot el dia.
Podiam montar una mega-volta d'aquestas, dur bocatas o pa amb coses i menjar per sa muntanya i tornar tard.
Estau fets uns bous.
Biel, si vols entrenar has de venir amb noltros i veras com t'anira be. Jo a partir d'aquesta setmana he començat a anar a sa feina amb bici, he d'aprofitar tots els moments.

Mara ha dit...

Una cronica collonuda nin.

Nomes cal dirvos que surten mes de 10 hores de rodar efectives.

La veritat que va esser molt dur, sobretot el tram abans de dinar, pero va valer la pena.

Esper poder repetir una excursioneta igual amb tots els ermassets.

ERMASSETS POWER!

Unknown ha dit...

Miquel, cuida't conyo, que ja me fas passar pena!

Dues cosetes...

- a http://toysteam.org/travessa-2009-muleta-cala-tuent-tossals hi ha més fotos de s'excurió, ja que vàrem coincidir a segons quins trams

- es meu fre del darrera està per entrar a quirofano! jajajajaj... Té un pistó que no se mou i un que ha quedat tret! Ja deia jo que costava quan feia aquell renou!

Dijous vaig a Niu a fer una posta a punt!

Per cert, pegau-li una ullada a sa noticia que hi ha just davall, que és una prova des pedals Syncross!!

Bones gent.

Nomes dirvos que aquest dissabte dia 6 de juny toca excursió de es club:

Ens toca el Burotell de Calvia.

Esper que hi poguem anar tots i fer un bon grupet.

Si vos pareix ho podem fer com les darreres vegades que hem fet aquesta ruta i partir de davant Madre Alberta o si tan voleu partir rodant desde Esporles, el que volgueu.
Fins aviat.

Nan ha dit...

Ok Mara, jo m'apunt i si pot ser rodant desde Esporles.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots, no sabeu quines ganes me fa, però crec que serà massa canya pel meu bony.

Ahir vaig provar de rodar i me va anar bé, però no puc fer massa estragos damunt sa bici i sé que no ho disfrutaré com es Burotell es mareix, així que esper que disculpeu sa meva absència, però vos promet que tot d'una que estigui a tope vos ho dic. prefereixo esperar a dijous que vé que me dirán mem que passa amb es bony de sa ingle.

Disfruta-ho molt, però anau alerta, el "Burotell-Spirit" vos estarà vigilant!!!

bielingo ha dit...

Ei chicos. No conteu amb jo. A més de que crec que no aguantaria bé sa ruta i seria un emprenyo per voltros, no em convé fer massa tard.

Disfrutau.

Mara ha dit...

Heiiii, que passa amb s´espiritu Ermasset.

Que no decaiga, que no decaiga...

Va Biel, animet.

Aquestes excursions son per disfrutar tots junts, i cada cop hi ha mes baixes.

Tambe voldria desitjar una rapida recuperació a en Miquelet, que darrerament du un poquet de mala ratxa.
Ja enyor tornar a fer una sortideta amb tots els ermassets.

Si no hi ha res de nou, vos pareix si quedam a les 8:30 h a nes passeig per partir rodant.

I recordau tots el mes important:

ERMASSETS POWWWWWEEEERRRRR.

ok, 8:30 en es passeig.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Gràcis Mara, sa veritat és que sí que estic un poc maleït o potser és sa mala llet que me governa, jejeje, segueixo estant a "boxes", però al tanto que tornaré a recuperar l'esperit BUROTELL!!!!

Fins aviat!!!

Disfrutau!!!

Unknown ha dit...

Bueno! Ja tenc ses fotos que va fer en Juan de la + dissabte. Avui vespre miraré de penjar sa noticia!