Pages - Menu

dimarts, 7 de juliol del 2009

Mr. Ben Boyko

Segment of the year


8 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei no sé quantes vegades ho diré, però no me cansaré: Al.lots noltros no feim coses tan heavies com aquestes, però segur que en feiam algunes dignes de quedar de conya a una foto així que quan volgueu o vos hagi d'anar bé feim una quedada de tranquis rollo fotogràfic. Nando, Biel.... desenfundad!!!!

Unknown ha dit...

ja mos torbam, jejeje

Nan ha dit...

Sa camara ja esta tremolant de ganes...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vicenç i Mara, vos fusilarem!!!! A fotos clar!!! Aneu-vos preparant i de paso pod´riem convidar a en Guillem i que pegui qutre bots dels seus!!

bielingo ha dit...

Sa meva càmara ja pega pots dins la motxilla...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Crec que més d'un ja n'està pegant de bots per agafar sa bici, al.lots jo vaig calent de bici, algo hem de fer!!!!

Nan ha dit...

Jo crec que encara tinc per un parell de setmanes mes sense bici, bua bua bua.

Unknown ha dit...

A s'hora de fusilar, rebrà tothom, jejeje...

Nando, vaja pirula! Te recoman que ho curis bé, jo a vegades no he fet es repòs que tocava i he rossegat sa lesió un munt de temps. Això sí, si te diuen exercicis per anar rehabilitant, dali branca!

Salut a tots!