Pages - Menu

dimarts, 14 de juliol del 2009

Proves de Material

Tot i que pugui parèixer un poc pretenciós, ens agrada provar material i donar opinió. Estam segurs que un Pro trobarà més diferències que nosaltres provant peces o bicis completes però una cosa està clara: que un Pro trobi diferències entre un material i un altre no ens ajuda tant com si un colega ve i te diu: "tio, no te compris sa suspensió aquesta, val el doble que aquella i va parescut!". Això és una ajuda, no? El proper que tendrem a sa nostra disposició per provar serà:

Rodes Crank Brothers Iodine:




SantaCruz Nomad2 Jalapeño:


Vos anirem informant :-P

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei, Biel, Miquel i Nando, que trobau de sa qualitat de sa Mark2? I això que ha comprimit ses fotos a tope...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

No sé si m'agraden més ses llantes o ses fotos, jeje. Crec que me quedo amb ses llantes i sa cámara, directament!

Sa nota sa qualitat!!!

bielingo ha dit...

Quin crack en Fidel!!

I que guapes que són les rodes!!

Fidel, si qualque dia et canses de la 5 "dedos", CRIDEM!!!

Nan ha dit...

Ses llantes m'agraden molt, es que estic pensant en fer un poquet de tunning a sa Lapierre i camviar llantes i ferli algo mes.

Fidibiz ha dit...

Bones a tots desde Eivissa!!! Ses llantes son mes guapes en directe que en fotos, tot i això que hagi emprat la 5 dedos per fer-las...

Ara ja tinc el Nomad Jalapeno en ses meves mans i es espectacular!!! M'ha agradat moltissin i tenía moltes dubtes pues jo volia el Anodizat en gris...

Ara lo que passa en que ses llantes taronjes queden un poc rares amb so cuadre verd... Si se que es cuadre fos verd m'hauria pillat ses Crossmax SX 2009 pero pens que s'aro iodine es molt mes robust.

A vora si aquest cap de setmana penjo unes fotos del Jalapenyo amb sa 5D Mark II...

Salutacions desde Eivissa!!!

bielingo ha dit...

Guay Fidel, espero ansiós aquestes fotos.

Amb quins eLes tens acompanyada aquesta maravella?