Pages - Menu

dimecres, 9 de setembre del 2009

Mr. Steve Peat campió del món de descens

35 anys d'energia

feia 4 anys que n' Steve Peat no pujava tantes vegades al més alt del podi. Ni que era tant regular... Ni que tenia uns companys d'equip amb un nivell tant elevat. Es Santa Cruz Syndicate ha arrassat de cap a cap d'any i finalment, Mr. Steve Peat, amb 35 anys és campió del món. Que serveixi, junt amb es mític John Tomac i en Ned Overent, per recordar-mos que s'edat no és excusa i que el que és realment important és sa perseverància, és sacrifici i bàsicament, fer molta feina.





Enorme, no puc dir res més...

11 comentaris:

Nan ha dit...

Joer com baixa aquest tio, aquesta gent es un altra mon. Ja m'agradaria baixar 1/4 de rapid que aquest.

bielingo ha dit...

Alaaaaa!! Quina brutalitat!! Nan, jo crec que me conform amb una 1/10 part... es increible!!

bielingo ha dit...

Alaaaaa!! Quina brutalitat!! Nan, jo crec que me conform amb una 1/10 part... es increible!!

Unknown ha dit...

és una passada... Per cert, vaig estar xerrant amb en Mara i per fer lo de sa nocturna ho tenim un poc malament. Com ho teniu per fer una volta dissabte horabaixa, davers les 17:00? Ja no fa tanta calor i s'hi pot anar...

Nan ha dit...

Jo encara no ho se si podre sortir, tinc sa Giant en es taller i sa Lapierre la tinc desmontada, li volia fer un poquet de puesta a punto.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei com ho veis per sortir un poquet més prestet? a les 16h per exemple? Ja ´sé que igual fa massa calor, però si no és així no crec que ho tengui bé per poder venir, ja que he de ser prest a sóller que tenim convidats i he de preparar el caliu, com a tard a les 19h hauría d'acabar i tornar cap a casa. Sinó no passeu pena, ja sortiré jo per sóller a fer un voltí, tanmateix me convé entrenar una mica abans perque sinó no podré seguir el vostre ritme ni en somnis.

Mara ha dit...

Hei gent,
Miquel, a mi em va be.

Si vols podem venir per Soller i aixi tu no has de frissar tant.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Buah si venguéssiu seria la ostia, i si féssism sa volta de Deià en dues hores i poc està llesta, però me sap greu que vos hagueu de movilitzar, i més tenint en comtpte que si tot va bé en unes setmanes tornarem per aquí per fer sa volta per Sóller+ torrada no?? No sé com volgueu. Per cert en Biel no té bici, la té a Niu Wave, o sigui que igual fa baixa.

Unknown ha dit...

bueeno, a jo tant m'es... si voleu concretam demà migdia... per jo tant més Soller com Cas Concos

Joan de la Cruz ha dit...

Bones Ermassets! em sap greu, però el dissabte horabaixa no ho tenc be per venir, però volia fer saber que diumenge matinet, 8 al passeig + - hem quedat amb en Pinxo i es Corse per anar a Planicia, per si vos be de gust. També, dimecres horabaixa devers les 19.15h hem quedat per pujar a sopar a Maristel·la, no hi ha ruta definida ni per baixar ni per pujar, animau-vos!!! Salut i força

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots, mem organisasión!!!
AVUI: S'agraeix un munt l'oferiment d'en Mara i companyia de pujar voltros a Sóller i no és que no vulgui que pugeu, pero subir pa na es tonteria, m'explico, sa volta que podríem fer son unes 2h, ja que la resta ja implica molt més temps i distància, tenim en Biel sense bici i en Nando que sembla que també, i jo que estic tornant a arrancar amb sa bike de mica en mica, crec que lo millor és que voltros mateixos vos organitzeu per fer algo per esporles al vostre ritme, ja sigui avui horabaixa o demà dematí. Crec que al final el que faré serà sortir una estoneta jo avui horabaixa a fer una volteta d'una hora per anar agafant forma.
Me sap greu si vos he embullat sa troca, és que me perden ses ganes de tornar a quedar tots junts, jejeje.


Per cert demà devers les 11h vendrem a passejar una estona i fer un piscolabis per Esporles amb en Marc, igual coincidim pel passeig quan acabeu sa ruta.

Juan +: a lo mínim que ho tengui bé igual m'apuntaré el dimecres amb voltros, ja vos confirmaría coses.

I per acabar: Fa estona que vos he de tornar a proposar fer una ruta en condicions per Sóller, i acabar amb una torradeta/dinarillo a casa dels meus pares on podrem fer es darrer capfico de sa temporada, així que com que per Esporles no aturau i me consta que teniu un grapat de events els propers caps de setmana... sa meva proposta és, posau un dia (igual millor un diumenge perque així pugui venir en Jaume Gual) en que pogueu coincidir el màxim de gent possible i ho feim com la darrera vegada, el matí quedam els tios prestet per fer sa ruta i al migdia venen ses dones, amigues, amants, fills/filles, ... i dinam tots junts i pegam una SOTA!!!
Ara obriré un post només per posar-nos d'acord val?? jejejeje quin lio.