Pages - Menu

diumenge, 20 de setembre del 2009

dia 26 de setembre, Dia de la Mobilitat

Ermassets, potenciant s'ús dels mitjans de transport alternatius!


Ja torna a arribar el dia de la mobilitat. Enguany no tenim es bullit de l'any passat amb els camins, però no per això mos hem de deixar de fer veure. Hi ha moltes coses que necessiten una especial atenció. Dins es poble es cotxes circulen bastant més ràpid del que haurien, aparquen on els hi pareix i posen en risc sa nostra circulació. Apart d'això el tema dels camins, tot i què apunta millor, encara penja, i no parlem del tema de Planicia...

Què proposam?

- Primer de tot, a les 8:00 ens donam un gust i feim una sortida amb bici per es poble (encara per decidir, s'accepten propostes).

- a les 11:00 els membres del GOB ens donaran una xerrada on ens explicaran ses bondats de s'ús de sa bici, ens donaràn recomenacions per a sa circulació, donaràn alguns regals i els hi podrem fer consultes sobre els temes mediambientals que ens pareixin oportuns. Apart, també hi haurà membres de l'ajuntament als que els hi podrem donar un poc de branca.

- després de sa xerrada s'ajuntaràn amb nosaltres més ciclistes usuaris de ses vies d'Esporles (bicis de passeig, pares amb nins, ...) per tal de fer un poc de renou donant una volta pes poble (recordau que hi ha es mercat, o sigui que ens sentiràn).


A part parlarém sobre els pàrquings de bicis, pels quals s'han aconseguit subvencions i en tendrem molts més repartits pel poble (mola!) i sobre la futura possible apertura d'un mini-bike-park amb s'ajut de s'Ajuntament (encara està en procés, però no estiria malament fer veure que ens interessa, que és sa veritat)

Esperam propostes! Salut!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei Biel, ara, com a corresponsal Ermasset a Foro Mtb, te toca fer un poc de propaganda! Jejejeje!

bielingo ha dit...

Ja està fet. He colocat un tema nou al sub-foro de la zona levantina (http://www.foromtb.com/f48/mallorca-esporles-26-septiembre-2009-dia-de-la-movilidad-515770.html) i també he deixat un missatge al post de les sortides per mallorca (http://www.foromtb.com/showthread.php?p=7915509&posted=1#post7915509).

Esper poder arreglar-ho per venir.

P.S.: I aquest canvi de look del blog?

Unknown ha dit...

ok Biel...

estic fent proves amb sa plantilla des blog per deixar-ne una de més xula... vaig provant

Mara ha dit...

Ok, a mi em pareix be.

Podeu comptar amb jo i ho fare arribar a la gent.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei jo encara no sé com estaré per dissabte (tenc el genoll barrinat) i pensava que no podría venir perque tenc unes noces però en principi son s'horabaixa o sigui que a lo mínim que pugui m'hi atracaré.

Unknown ha dit...

Hola Vicenç i companyia, he vist el teu comentaria al nostre blog. Encara no se el que farem disabte, estarem en contacte. Un saludo.

bielingo ha dit...

Ei compis, he anat mirant per foromtb mem si la gent deia algo, i de moment na de na. Ningú ha comentat res.

Per sa meva part, encara no se com ho tendré. Casi segur que sa meva dona haurà de fer feina i si es així, hauré de quedar amb es peque.

Ja vos vaig diguent coses.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Al.lots no compteu amb mi, me sap molt de greu però no estic en condicions de venir, ni per ruta ni per trull, el grip s'ha apoderat del meu cos i he de fer repòs. Sort i fins aviat!!!