Pages - Menu

diumenge, 26 d’octubre del 2008

Mola de Sobremunt 25-10-2008

Quin temps...

Per dissabte teniem moltes idees per fer sa sortida; a lo millor Sóller, també vàrem pensar passar per es Massanella,... però vist com estava es temps, a nes final per precaució i no trobar-mos enmarronats sortirem per aquí. En principi haviem quedat a les 9:00, però precissament a aquesta hora plovia, pel que esperàrem un poc i acabàrem sortint a les 10:30 en Biel i jo. Tret de'n Nando, que és un Titan-Desert i va partir a les 9:00 puntualment a fer sa volta, que supòs que ens explicarà...

Bé, sa sortida, apart de mig improvitzada, va ser curta, però, com sol ser en aquests casos, intensa: Pujada cap Es Verger, Sobremunt, Ermita Vella, Ermita, Baixada per es Castellet, baixada per ses marjades cap a ses escales des Correu i finalment, una Coca-Cola a nes Passeig. Com que havia plogut just abans de partir, ja vos podeu imaginar com estava sa pedra. Llim, sabó, verdet: podeu triar es sinònim que volgueu. Principalment, es primer tram de pedra de quan abandonam es camí ample de sa Mola de Sobremunt per pegar a nes camí estret estava en plà patinatge artístic. Així i tot, "con un par", vàrem intentar anar pedalejant tots els trams possibles. I va valer la pena. Va ser tota una master-class de tècnica intensiva, jejejeje


Aquí mos teniu intentant localitzar en Nando. Però ja se sap que rodant, no se sent es mòbil. Llavor en Nando mos va cridar i tampoc el vàrem sentir.



Pujant per terra banyada i pedres: en Biel fa un parell d'esforços suplementaris per aconseguir superar es trams...


Una baixada de pressió de neumàtics me va ser necessària. I així i tot, no me va salvar d'anar de cul.



Sa cosa estava complicada...




Toma 2: superat amb un peu :-P






I bé, anar de cul, hi anàrem, però ho vàrem intentar baixar i pujar tot... Vos puc assegurar que si a s'Ermita hi havia gent amb bicis de free que decidia baixar per sa banda ample, era per algo!

Salut, i mem si vos agraden es videos

18 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé a tots, a en Nando perque és tot un TITAN DESERT, li és igual si plou o fa neu, ell surt!!! i voltros dos, també OLÉ!!! Sa cosa estava complicada pel que es pot veure als videos que per cert están de conya.

Aquesta setmana que he estat fotut li he estat donant voltes al tema videos dels trams més emocionants. Tenc una cámara de video però per tamany és un poc rollo i després els vídeo l'has de baixar molt de resolució, aixi que crec que s'opció de fer videos amb ses cámares de fotos ara per ara és sa millor, queden de conya al blog i ja donen una idea de que va es tema. Tot i aixó tornaré a montar s'invent al casc amb sa cámara i miraré de dur-lo a alguna de ses sortides.

bielingo ha dit...

Vaja quina sortida més intensa. La pujada per asfalt fins a ses antenes ja se sap... pujar, i pujar, i pujar... gràcies a que en vicenç anava molt, molt, però que molt tira tira, i va anar amb jo tot el camí... perquè sino m'hagués hagut d'esperar a dalt un bon rato.

Una vegada a dalt, DISFRUTE. Quina pasada sa pujada que vàrem fer per la mola de Sobremunt. El proper dia que pujem en sec casi ens bastarà amb una ma al manillar...

Per baixar també vàrem disfrutar molt. Encara que en bones, perquè sa cosa patinava molt... i tampoc era pla arribar a bocins. Si qualque dia voleu que us ensenyi com fer un zoom com el del segon vídeo... no hi ha problem, es molt fàcil... ;p

Per acabar, només donar les gràcies a nen vicenç per anar "al meu ritme", tant per pujar com per baixar. Com he dit, va ser un disfrute.

Nan ha dit...

Quan vaig sortir no plovia, pero bueno, el que diu en Miquel, tan me dona si plou com si fa 40ºC. Ido voltros anàveu darrera meva i si no agafava es movil es per que justament estaba pujant, sa darrera cridada estaba arribant adalt de ses antenes i me vaig imaginar que pujariau per alla i vaig estar esperant 10 min, pero no venieu.
Jo vaig fer Malferit-Bunyoli fins ses antenes-Ermita-baixar fins sa granja i pujar fins sa carretera de valldemossa i baixar per sa costa.
I si que donare sa rao a n'en Vicenç i en Bielet per que per alla adalt era una pista de patinatge amb caiguda inclosa pujant per dabora sa fita des ram.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Al.lots ja que estau rollo Forest Gump amb bici, vos pas el link de sa darrera dels toys que van com una moto. Jo no conec sa ruta però el dia que volgueu acabar esfondrats només m'ho heu de dir i la cercam. la podeu consultas a http://toysteam.org/soller-barona-cases-del-rei-sanxo-coll-des-vent-puig-des-moro-soller Crec que es una passada!!

Unknown ha dit...

Ei Biel, pa eso estamos... amés, només anàrem lents per s'asfalt, cosa que me va anar bé per ses meves cervicals. Després anàrem "de bon rollo", però adelantant a tot quisqui, o sigui que no mos podem queixar... :-P

Unknown ha dit...

Ei, mirau que he trobat a sa web des tira-tira:

http://84.127.109.50/pages/P1080541_redimensionar_JPG.htm

http://84.127.109.50/pages/P1080542_redimensionar_JPG.htm

Jejeje

Nan ha dit...

Aixo son grups, tant els tira tira com els toys.

bielingo ha dit...

Ahí, ahí... dejando huella!!

Home Nan... son grups que fa molts d'anys que estan en marxa i s'ho monten bé... però crec que el nostre grup no està gens malament. Jo no el canviaria per res.

bielingo ha dit...

Ahí, ahí... dejando huella!!

Home Nan... son grups que fa molts d'anys que estan en marxa i s'ho monten bé... però crec que el nostre grup no està gens malament. Jo no el canviaria per res.

Unknown ha dit...

Jo trob lo mateix... Noltros duim un any de rodatge i puc dir que, encara que no siguem molts, es nivell des grup és bò i ha millorat molt... Encara que sempre queda per millorar. Sino, quin sentit té sortir...

Nan ha dit...

Eeeeeiiii, que no me estoy metiendo con el grupo, estoy orgulloso de estar en el, si ha habido malentendidos, perdonad. Solo he echo un comentario.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo pens igual, som COLLONUTS!!!! Encara recordo quan sortía tot sol per sa comuna de bunyola (amb el plat petit i pinó gros) o quan sortía per sóller a investigar camins també tot solet, llavors vaig començar a anar amb en Pere i llavors vam tenir sa sort de poder sortir amb voltros. Ah estat un canvi total i consider que encara que vaig sempre es darrer també he millorat molt (almanco no acabo fet merda cada dissabte horabaixa com al principi). Així i tot crec que personalment em queda moltíssim per millorar, tant de forma com de tècnica.

Nando tranquil no crec que ningú es pensés que deies lo contrari. a més jo trobo que es grup és una passada no només com a grup de MTB sinó com grup d'amics, de bona gent!!!

Sí senyor!!

Per cert Vicenç, jo no sé com funciona ìnternament això del blog però així com passin els anys crec que seria bó no perdre tota s ainformació que hi anam posant o ses cróniques de ses sortides, hi ha alguna manera d'anar fent una espècie d'hemeroteca?? Jo personalment ho estic fent amb ses fotos que faig o videos de ses sortides, però tu que controles més... no sé si és viable o si ja està segur així.

Vaya rollo, no???

bielingo ha dit...

Tranqui nan. No hay que perdonar nada. Ya se que no te has metido con nadie.

Por cierto... sabes que foco es el que utiliza juan corse? El otro dia comentó que le iba muy bien y que le duraba mucho... y estoy pensando en comprarlo e ir haciendo salidillas cortas entre semana.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo també me compraré un foco per fer rodillo, jajajajajaja és conya jajajajaja ja me veig fent rodillo amb el foco

Unknown ha dit...

Pegau una ullada a nes Hope. Hi ha models molt cars però n'hi ha que no tant i diuen que són de lo millor que hi ha...

Nando, ningú s'ho ha pres malament, t'ho puc assegurar :-P

bielingo ha dit...

Ei nins. Referent al tema de la torrada de diumenge... Les prediccions meteorològiques diuen que plourà tota la setmana. Com ho veis voltros? Igual la podriem pasar a un altre dia, perquè si compram tot es gènero, ho preparam tot, i després ens fa un temps de perros, ens cagarem en tot. A no ser que qualqú tengui alguna idea per fer-ho a cobro... Que pensau?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Home una opció seria fer-ho al refugi de tossals verds però hauriem de pujar a peu tot el género i si plou mentres pujam l'hem cagada, ara bé per fer sa torrada a dalt està ideal.

per ventura val més esperar a que es temps s'estiri una mica.

Unknown ha dit...

Ei,

Jo trob lo mateix... no m'arriscaria a comprar material i que llavor mos foti aigua o estem limitats a anar a un lloc... Si voleu ho miram pes proper cap de setmana.. no?