Pages - Menu

divendres, 13 de febrer del 2009

Dijous Bò

Provam sa Tracer

S'altre dia me crida en Pep "Yeti", -"Yeti??"- i me diu: "Eh tio! Que ja tenc sa bici i unes ganes de donar pedals que no puc més, hi anam o què?". Ja vos podeu imaginar sa meva resposta, jejejeje... Ja només mos quedava trobar un dia que no fes un temps desastrós i que coincidissim. I aquest dia va ser ahir!

Sense complicar-nos molt, ens dirigim a fer una volta de lo més normaleta: Costa-Arbossar-Correu. Durant aquesta mini-excursió hem anat provant un poc sa bici i fent quatre fotos. Respecte a nes traçat, només vos puc dir que, havent acabat de ploure, es correu, en es tram tècnic, està que patina que dona gust...

I sa bici? Hmmmm... només anticiparem un poc: pedaleja molt molt bé. Pesa molt poc i es molt xula. Vos pos quatre fotos.

Salut!








7 comentaris:

bielingo ha dit...

Buaaaahhhhh!!!! Jo en vull una!!!!!

Joe que guapa que es. Es blanc l'hi queda niquel niquel. I amb sa teva a la vora fan una parella collonuda...

Ja tenc ganes de veure-la en viu.


P.S.: I dema??? Com ho tenim??

Unknown ha dit...

Bueno, estic cobrint es jefe que ha partit de viatge... Lo que és per jo, puc sortir, però no la puc liar molt perque si me criden hi hauré d'anar immediatament... Planejau sa sortida que volgueu que no vos vull desbaratar es tinglado... Si puc, vendré i sino, aniré a veure es mercat :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jejejeje idò sinó feim planici, podem fer ...."BRANDSON¿?¿?¿?¿?" és broma que sinó semblarà que hi feim un master.

enhorabona a en Pep, quina canya de bici!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Si voleu se m'acaba d'ocorrer puc dur sa cámara reflex i aprofitam el tema bici nova, etc... i ens prenem sa volta rollo més tranqui per fer quatre fotos xules a tots!!

Mara ha dit...

Vaya PEPINOOOO!!!!!!!!!!!

Quina puta maquina. A veure qui atura ara en Pep "Yeti".

Que trobau si ens veim a les 9 en punt al passeig?

A jo em dona igual el que faguem, sa qüestió es sortir, maldament nomes sigui per anar a berenar.

Podem tenir en compte que en Vicenç no es pot liar masa i fer un poc de bonda.
Si Voleu fer fotos pens que uns dels millors llocs es sa Ermita i a mes esta aprop de cases.

bielingo ha dit...

Ja em va be Mara. Ens podem veure a les 9h tots, vicenç inclòs, i improvitzam qualque cosa.

Unknown ha dit...

Ok, si no hi ha res de nou, demà a les 9 a nes passeig i ja veim què feim... Avisaré en Pep, supòs que s'animarà!

Salut!