Pages - Menu

dijous, 19 de febrer del 2009

Wednesday session "improve"

Idò sí, "improve" ja que al final fou mig improvisada, amb baixes i altes de darrera hora, vam trobar a faltar a en Biel i els seus ascensos vertiginosos per sa trialera de sa Costa, però vam poder comptar amb un encara poc habitual Jaume Gual que va demostrar que quien tuvo...retuvo i tot i esfondrar-se una mica pujant a sa tornada, he de dir que es va fer tot d'un tirón d'Esporles fins a dalt de sa trialera "pinxo", Sí Senyor, un 10 per en Jaume!!

I com a novetat improvitzada, es va apuntar amb nosaltres un company meu de sa feina, natural de Sa Garriga i que es diu Joan Oliver, conegut de vells temps de competició d'en Joan Corse i companyia. ens va sorprendre quant havent acabat a les 15'15h de sa feina, va aconseguir esser a les 16'05 a esporles, però va venir colcant amb bici, un altre 10 per ell!!!



Jo no faig aquests estragos, jo els dimecres agafo sa bici al matí la foto al cotxe i a en acabar sa feina de cap a esporles guardant forçes....
En total dues hores i uns 20 minuts, durant els quals vam tenir temps de foradar (Jaume), coneixer noves rutes (Joan Oliver) i acabar de perfilar zones de sa Brandson (un servidor).

Des d'aquí enviam molts d'ànims a en Biel per tal que faci el possible per compartir amb noltros aquest diumenge que vé una volteta entretenguda!!!!

Bon profit a tots!!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Si senyor, vos veig a tope... S'ha de dir que no són tots es clubs que tenen 4 dies de sortida oficial per setmana: dimarts i dijous en Nando, es dimecres voltros i es dissabte sa "grossa", encara que aquest cap de setmana la passam a diumenge... Mem si en Nando mos sorprén amb alguna sortida "dientes de sierra", jejejeje

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Enga Nando, volem veure dientes de sierra!!!!!! Jo diumenge duré dientes de sierra, jajajaja

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Enga Nando, volem veure dientes de sierra!!!!!! Jo diumenge duré dientes de sierra, jajajaja

Mara ha dit...

CANVI DE PLANS:

Diumenge 22 de Febrer la torrada serà al parking de la Vilanova i no a la ermita com s´havia planejat abans.

Teniu en compte per si volen venir les dones, perquè no tirin cap a la ermita. Sobretot les que estan d´enhorabona.

Podem quedar devers les 9:30h a nes passeig i fer la sortida planejada.

Miquel i Pere, si voleu després de sa volta pujau roba neta i vos donau una dutxeta a cases. Així no heu d´anar pujant i baixant.
Miquel,si vols també et puc rentar s´esquena i fer freguetes a ses cames. JA JA JA...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ja te val Mara, gracis ja en feia comptes de ses fregues, jajajaja. en quant a sa dutxa només se renten els bruts, jajaja. Ho tendré en compte. Moltes gràcies!!

Unknown ha dit...

Sé més d'una dona que estirà ben contenta... :-P

Nan ha dit...

Bones, aquesta setmana no he sortit, he estat de baixa tipo gripe i encara estic fet pols o sigui que aquesta setmana es perfil meu a estat pla total, dins ca meva.
Lo des diumenge no se com estare per que si es dissabte he de sortir a sa festa des disfraços i faig tard no se si aguantare. Ja ho veurem.
Molt be Miquelet, estas fet un crack, a n'aquest ritme m'hauras d'esperar tu a jo per que entre costipats i sa puta feina estic fet una merda.
Per cert ¿I en Biel que l'ha passat?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei que hagi sortit entre setmana no vol dir res, segueixo tan fet pols com sempre, jo no surto a entrenar, surto a passejar, jajajaja.

I en Biel està bé però estava ocupat amb coses més importants.

Jo dissabte vespre també tenc trull, però lo del diumenge és sagrat, així que tio, millora't i mos veim allà tots sobats, i així tendré companyia en la última fila de la parrilla de salida/llegada.

Jejejejeje!!!