Pages - Menu

diumenge, 12 de desembre del 2010

04/12/10 - Una sortida diferent (Ara amb més fotos!!)

De only-mens & mueblebars

Per el passat dissabte (04/12/10) en Pinxo ens tenia preparada una quedada diferent. Una sortideta d’horabaixa-vespre i una torrada “only-man”.

L’hora de trobada la vam fixar a les 15:30 al Passeig per fer una ruta curteta. L’opció escollida va ser unes antenes per asfalt i baixada pel castellet, tot un clàssic!

Abans de continuar amb la crònica vull fer un petit incís. Com sabreu a les darreres quedades del Racing Team sempre hi ha hagut, per un motiu o un altra, alguna baixa. Mai hem aconseguit ser-hi tots. Record que a la sortida per Lluc en Pep Patau no va poder venir. A la de la Paella a Estellencs va faltar en Pep Castro. Per la sortida d’Artà vam tenir les baixes d’en Miquel i d’en Vicenç... Doncs per aquest dissabte el que no podia venir era en Vicenç. No va donar cap explicació. Jo mateix pensava que estava entrenant com un verro per la marató de Calvià que ha de correr d’aquí a poquet (molta sort tio!!), i no li vaig donar gens d’importància. Si, ja. Que ens la va colar bén colada. Resulta que es tio ha venut l’Uzzi per comprar no sé quin pepino (por me fa!!). I no acaba aquí la cosa... L’Uzzi, també coneguda com a mueblebar, l’ha comprada en Miquel!! Un cristo!!

I amb aquestes es va presentar en Miquelet nostre a la ruta. Ningú sabia ben bé com reaccionar. Uns pensavem que en Vicenç l’hi havia deixada. Altres en veure l’Uzzi aparcada per allà cercaven en Vicenç com a locos. I a qualqún altra l’hi va caure l’ànima als peus quan va comprovar que la seva bici amb uns 2 anys i mig d’antiguitat s’ha convertit amb la predina de totes les demés... i a tot això en Miquel que es xapava vegent les nostres cares de sorpresa. Quin panorama!

Una vegada superat el shock incial es decideix que comença a ser hora de partir. I així ho feim. Anam tirant cap a les antenes pel Verger. Tots coneixeu ben bé aquesta pujada. Fins a la Posada del Marquès vam anar bastant juntets. Tira tira i fora pegar sabatades. Però quan l’asfalt començà a picar de veres cadascú va anar marcant el seu ritme. En Miquel no aconseguia trobar una bona postura damunt la seva nova bike, i això va fer que patís un poc més del compte per arribar a dalt (tranquil, d’aquí a no res pareixerà que sempre has anat amb ella, ja ho veuràs).

Jo anava consultant sovint l’hora, ja que m’ensumava que arribariem amb fosca i no duia iluminació suficient. Res. Descansam un poc, contemplam les sempre fantàstiques vistes (el dia estava tan clar que fins i tot es veia el Cap de Ferrutx!!) i començam a encarar la zona de pujada de la mola de Sobremunt. Tècnica, tècnica. Com sempre. I un disfrute, també com sempre. No hi va haver pràcticament res de nou. Només en Miquel es queixava de que pegava per tot amb l’Uzzi. Cosa normal si, a part de ser baixa de pedalier, dus un poc massa de SAG al DHX5.

Ja ho teniem tot a punt per posar proteccions i començar a baixar cap al poble... però abans en Jaume ens va fer aturar per contemplar de nou les vistes que ens ofereixen aquests paratges, i la sorpresa va ser que vam poder veure Eivissa i Formentera... flipant! (Jo no ho havia vist mai des d’aquí).

I per avall. El primer tram de baixada, fins a l’Ermita, va ser un disfrute total. Baixada a bon ritme i bastant compactes. A partir d’aquí la cosa es va complicar bastant pels que no duiem llum abastament. I es que, si ja es complicat baixar pel castellet de dia, imaginau-vos a les fosques i amb un trist frontal. Quin cristo!! Hi havia grapades per tot. Això si, me consta que en Mara, pinxo and company vam baixar com sempre, o sigui, a xorro!!

Una vegada al poble foto de rigor i quedam d’acord per pujar cap a Son Cabaspre per sopar. I no va defraudar. Bon sopar, moltes rialles i molt bon rollo, com sempre!!

Aprofito per donar les gràcies a nen Pinxo per la seva hospitalitat, a nen Joan (+) per comprar tot el tiberi que ens vam clavar, a nen Joan (corse) per la seva salsa i els xampinyons, a nen Pep (castro) per agafar el mando a la barbecue, i que cony, a tots per ser així de collonuts!!

Fins a la propera!

Mirau quines vistes! Des d'aquí es podia veure Eivissa i Formentera

- Que feim...? Botam...? No hi ha collons!!

Si es que no en sabreu mai de posar. Mirau en Pep quines maneres de model que té!

Racing Team ja al Passeig

The only man night session

P.S.: Entrada actualitzada el 14/12/10 per afegir més fotos

Unknown ha dit...

Una crònica impecable jefe! Veig que va ser una bona sortida i es sopar, on jo hi era, una passada!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel t'has lluït!!! Sí senyor bona crónica!! I gràcies per no fer tan gros com va ser el fet de lo fet pols que estava jo pujant, jajajajaja. Vull puntualitzar que jo no vaig veure en Biell en tota la pujada, senyal qeu el tio anava tirant força bé!! Aquests entrenos d'amagades... jejejeje

Salut! I gràcies a tots per aquestes rutes i sopars!!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bona crònica nin!! i bon horabaixa-vespre passarem, un poc de mal de cap vaig tenir al matí.
Com va anar la Marató, hi haurà crònica??
salut a tots.

Anònim ha dit...

Ep! bona crònica, un capvespre diferent, btt, tute, baixades fosques, rasca siberiana, torrada fantàstica i limonchelos a go go!
només falta posar noms a les cebrations......

Salut per tots.
Pep Patau

`La Marató, ja ho contarà el Mèstre de mestres, va anar de coll.........s

Anònim ha dit...

Biel, una crònica collonuda i un guia fantàntisc davallant es castellet,per cert, estic preparant una sortida per a tots, sobretot per en Pinxo i en Mara, descender a tope!
Quedarem quan a tothom li vagi bé, riurem, botarem i com sempre es cul fotut.
Saludos.

Jaume Busquets.

Mara ha dit...

Molt bona crònica artista i molt bon sopar. Vaig disfrutar...

Em sap greu Biel, però encara no m´ han passat les fotos.

Jaume, no m´asustis me fas por...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ai al.lots si teniu temps ara que parlau de la marató de Calvià aquí vos paso el link de la noticia sobre el cosí de na Cris, en Jaume Cardona, colegues quina historia!!! I la va acabar en 4 hores!!!

Unknown ha dit...

El vaig veure! Va arribar super emocionat! És un crack!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vaja, és que ha de ser molt fort!!!