Pages - Menu

dimecres, 15 de desembre del 2010

15/12/2010 Visita al Teix, temporada 2010 - 2011

Al·lots, fa molt de fred, és un fet, però el que està clar que tota situació té sa seva banda positiva i negativa. En aquest cas, sa part positiva és sa de poder fer una visita-sprint (menys de 2 hores) al nostre sempre magnífic Teix nevat!

Com comença? Mr. Patau, que sabia que jo tenia s'horabaixa lliure d'avui dimecres m'ha pegat una telefonada "urgentíssima": "Ehhhhh! Pegam un bot pes Teix, a fer un poc es gamba per sa neu????" sa meva resposta: "nooo tioooo, me qued a ca meva davant s'estufaaaaaaa" Jajajajajajaj...

Aquí teniu un parell de fotos!

9 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

M'encanta aquest FLOW... que es respira en tot el que feim, ja sigui tots junts o a trossos, és genial que a més ho compartim perque motiva la óstia!!!!
Molt bé al.lots, jo ahir vaig tenir el mateix impuls que voltros, però me toca retén a casa, va ser dur sentir com l'Ofre me cridava... jejejeje Bona disfrutada!!! Pensau que haviat hi haurà jamón i vinet per poder-la repetir en condicions eh??? jejejejeje

Unknown ha dit...

Jejeje... Això s'ha de repetir amb es Kit de Rescat (Jamón i Vi), jejeje... Hi hem de ser tots, riurem pes colzes ;-)

bielingo ha dit...

I sa xocolata, no vos oblideu de sa xocolata!!!

Si es que no tenim consol...

Ei, i per aquest cap de setmana qualqú surt? Jo ho tenc bé per qualsevol dia...

Anònim ha dit...

Aquest Vicenç!!
Cauen dues volves i jà desperta aquest instint animal de sentir llibertat de moviment, i si es amb alçada Millor.
El cert, que es una maravella els entorns que tenim i demunt si està nevat, millor que millor.
Fotia un fred al cim, de nassos.

Salut per a tots.
pep patau

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel diumenge segurament a les 11:30h Kedare amb un amic meu x fer Sa comuna de Bunyola express, pujar pel cami i baixada directa x torrentera pero anime de molt bon rollito x pq nomes ha sortit un pic en btt. Es el qui igual es keda la Spyci. No feia comptes dirvos res pq anime millor tira tira, pero si algu li fa ganes ja ho sabeu. La resta de cap de setmana estic liat.

Anònim ha dit...

Dimecres vaig pujar a Planisi amb un company,sa nevada que hi havia adalt era un escandol.Varem pujar amb les bicis fins la baixada que du a Son Balaguer.M'agues agradat pujar amb tot voltros per poder gaudir des paissatge tot nevat.....sera la próxima.
Per sert Biel he quedat Diumenge amb so Corse i en Ribas al paseig a les 8:00h esper que t'apuntis i nos veim Diumenge.Saludos!!



Jaume Busquets.

Mara ha dit...

Quina envejaaaaaa!!!

Jo també vull neu.

Per dissabte estic liat. Tal vegada sortiré diumenge, però ja vos diré coses per confirmar.

Passau-ho bé.

Anònim ha dit...

amem!! aquest finde no he sortit!!!! per es que ve hem de fer una sortida que valgui per 2!!! jajajaja... venga ja podeu anar proposant... vicenç si vols te deix sa rigida de na laura.. jajajaj. Bernat!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vicenç pensa que jo encara tenc ses dues no facis es tonto si has de sortir m'ho dius i te la torn. Jo també tenc ganes de poder sortir!!!