Pages - Menu

diumenge, 12 de desembre del 2010

INTENSE UZZI.... Noves sensacions

Bé al.lots mentres en Biel espera les fotos per fer la crónica de l'altre dia, i mentres en Pep i en Vicenç deuen estar "rollo Forrest Gump", un servidor s'ha dignat a fer la seva tercera sortida amb la nova montura, la Intense Uzzi.




Bé m'agradaría comentar-vos les sensacions que he tengut, no soc cap gran tècnic, ni expert en bicis, tan sols ser dir si m'agrada el que faig o no i el que sent mentres ho faig i com que les conclusions de l'estrena de l'altre dia (el de la torrada a ca en Pinxo) entre que era de nit (i la noche me confunde, no??? jejeje) i que duia a sobre un trancazo considerable (costipat, angines, cansament, etc..) es podría dir que l'estrena i les sensacions no foren dignes de consideració, així que avui m'he decidit a sortir una horeta amb ella per provar, provar i provar coses. Ahir ja vaig fer una altra sortida per acompanyar a un amic meu que es vol quedar l'Spyci perque la provés i mentres jo anava fent amb la Uzzi. Però avui m'he decidit a tocar cosetes, a ajustar i provar contínuament i hi ha que dir que les sensacions han estat moooolt bones.

En definitiva venia d'una bici d'enduro i pego a una altra bici d'enduro però amb conceptes diferents, geometría diferent, etc... i sa veritat és que es nota i molt. Sobretot però he notat el poder bloquejar la forca, el canvi de recorregut de la forca ajuda molt a l'hora de pujar, quina disfrutada!! Ara bé no li acabo d'agafar el punt al tacte de la Lyrick, crec que anyoraré durant molt de temps el tacte "FOX", però res que no es pugui acabar oblidant o solventant.


Per altra banda avui els frens ja frenàven i s'ha notat un munt sobretot amb la confiança de tot i anar tot sol poder embestir amb seguretat els trams més tècnics de baixada a una velocitat sincerament molt superior al que m'atrevia a fer amb l'Spyci.






Un altre punt que s'en du una bona puntuació és la tija pija, quan li agafes el tranquillo és una disfrutada no haver-te d'aturar en cap moment, ara veurem quant de temps resisteix, però ara per ara el pes extra que portes compensa, almanco a mi sí.



Llavors també voldría comentar el comportament impecable del DHX 5.0, quina marevella!!!  el propedal va fantàstic!!!



I sincerament mentres baixava tot follat, perdó per l'expressió... no em podia aturava d'imaginar com deu ser aquesta bici passada a 180mm davant i darrera.... ufffff si els reis mags del 2012 me duguéssin una talas Fox 180...  sería la ostia!!!! Jejejejejeje.
Ah per cert avui sí que he notat el tema dels deu pinyons... i sí que ajuden sí... perque s'altre dia estava tant fet pols que ni ho notava, però sa veritat és que és un guany important, almanco per algú que està en el meu estat de forma, jeje.

Res al.lots com veis no estic preparat per fer un anàlisi profund a nivell tècnic de tot el material però sí per concloure que ara sí puc dir que tenc un "pepinaco de bici", amb punts que lógicament es poden millorar, com el pes 15'600gr que encara se'n poden rascar per diferents llocs a toc de talonari.



HI ha un parell de cosetes que encara son dubte, com la potència que no sé si n'hauré d'acabar posant una de més curta i els pedals que me fa ganes provar els Cranck Brothers, els vaig pesar a Niu Wave per comparar amb els meus i aquells pesàren 269 gr  i els meus 609gr, ahí va eso!  i lógicament la tija pija també es força més feixuga. Per altra banda he decidit posar-me a millorar el material per tal de no dur tant de pes a la motxilla, definitivament hi han coses que ja es quedaran a fora, com el botiquí (cridarem a l'112 i per endavant), l'espray pels cops, les tres cámares es reduiran a una, i com podeu veure a les fotos m'he fet amb una pompa nova molt més petita i falaguera i amb un multieines també bastant falaguer tenint en compte que dur 14 utensilis entre ells tronchacadenes.





Res que de mica en mica cal anar renovant el material, perque vos faceu una idea, el multieines que portava fins ara fa 14 anys que el tenia més o manco. Ara toca vendre s'Spyci per recuperar-me econòmicament d'aquest ensurt, jejeje!!!



Com veis tenc un poc de trull amb tanta bici pel mig...

Salut a tots i mem si coincidim aquestes festes un poc més que fins ara!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Miquel les sensacions que as d'ecrites són parescudes a les que estic tenguent jo,segurament que cuant li agafis el trincki fliparas colors amb aquest pepino de bici que tens!!!!.Jo encara no me recuperat del canvi "de sa trek a sa especialized"i cada vegada que surt estic disfrutant com un enano!! desitj que te pasi igual com jo.Que la disfrutis molt i fins sa próxima sortida!!.


Jaume Busquets.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jejeje Jaume moltes gràcies, sa veritat és que quan vaig passar de la Mondraker Factor R a l'Spyci, me va costar molt addaptar-me, però avui m'he adonat que de l'Spyci a l'Uzzi crec que no tardaré tant, i sobretot a l'hora de baixar ;) jejejeje. Fins i aviat i disfruta tú també del peazo bici guapa que t'has montat. Me va encantar!!!! I tot i que el color de la Uzzi a mi personalment no em desagrada... si me l'imagino del color de la teva... uf... que va que va....

Unknown ha dit...

Hi ha bicis per cada a persona... Uns cercam unes coses i altres unes altres. Jo per exemple, una bici amb 120 de recorregut no me tira, no només per recorregut, sinó per geometria i rigidesa. altres trobaràn absurd tenir una bici de 15kg. Jo dic simplement que una bici ha de servir per fer-te disfrutar al màxim fent el que t'agrada, ja sigui pujar o ja sigui baixar i crec que tant en Jaume com en Miquel vos ho passareu molt bé amb ses vostres noves montures perquè a cadescú li permetràn exprimir sa vessant des mountain bike que més li agrada!

Salut i passau-ho molt bé!

bielingo ha dit...

Com diuen a un anunci de la TV... "la envidia me corroooeeeeee!!!".

Molt bé Miquel. Estic content que poc a poc les sensacions vagin millorant.

I Vicenç, tens molta raó amb aquesta reflexió. De fet ara mateix tenc un cacao mental important, i lo unic que me salva es que no tenc diners per fer qualque animalada. Personalment entenc el mountainbike com un "poc de tot". No m'agrada fer s'animal ni anar fus baixant. Però tampoc m'agrada anar en plà maxaca. M'agrada disfrutar d'un poc de tot.

Aiinnnssss... lo dit... menos mal que no tinc diners!!

Salut a tots!

P.S.: Avui vespre penjaré la crònica. I quan arribin les fotos ja les hi afegiré.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Pensant'hi una mica necessito millorar: els pedals pel seu pes, no pèl funcionament perque va de conya, la llargària dels cables que quedàren un poc llargs, me pica moltíssim el tema de la transmissió hammerschmith o com es s'escrigui, el casc i les proteccions, dels casc que tenc no m'agrada haver enroscar els perns cada vegada que vull dur o llevar el morral, i de les proteccions la seva rigidessa que molesta una mica per donar pedals entre trams de baixada.
Res, el que vos deia, estic en plena renovació de material esper que la cuesta de enero sigui per avall perque sinó.... jajajaja

Per cert al.lots anam posant una data per fer una KDD bike-videofotera a prop de casa, per fer és gandulàs pegant quatre bots i fent quatre trams xulos??? Els que controlau el tema del calendari, aneu proposant dates i la resta anam pensant llocs, per quedar un dia d'aquestes festes que hi poguem ser tots!!! D'aquí ha de sortir algún poster guapo o calendari ermasset-bttero pel 2011!!!! Enga digau dates!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Biel, jejeje devien estar escrivint al mateix moment, vaja dos!!!

Per favor escolta'm una cosa, ni envidia ni ná!!! En serio, en 35 anys no he pogut fer una locura així, a tots ens arriba el moment, estic segur que el teu també arribarà, i me fas por perque amb els anàlisis als que me tens acostumat segur que pendràs una inmillorable decisió. De totes formes és el quehem parlat moltes vegades i el que diu en Vicenç, es tracta de passar gust fent el que un fa i pel que a tu t'agrada ja en passes de gust K-bró per zones tècniques i pujadetes xungues!!! Jo he de reconeixer que em trobo molt més a gust baixant i que per pujar tanmateix amb la limitació del cor no puc pretendre anar massa més suelto així que he optat per tirar-me a la piscina amb una bici que me permeti "el dia de mañana" provar de baixar millor/més ràpid i segur, ja veurem si aconsegueixo evolucionar o que...però vos assegur que hi posaré de la meva part per encalçar a en Vicenç i en Mara baixant jejejeje i per les pujades cada moment lliure que pugui aconseguir me fotré al rodillo mecatxindena!!!!

Mem si ens toca la loteria, si és així t'asseguro que et regalo la teva bike perfecta!!!!

Una abraçada!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Miquel!!! Amic!!! si te toca la loteria jo també vull un pepinaco com el teu o el d'en Jaume, talla M, gràcies company!!!! i disfruta molt.
SALUT I FINS AVIAT

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Venga idò n'hi haurà per tothom, esper que n'hi hagi abastament! jejejeje

Mara ha dit...

Tot un reportatge així com toca per aquest super pepino de bici.

Miquel, pensa una cosa, lo més important es disfrutar fent el que ens agrada. Te puc assegurar que duguem la bici que duguem lo important es disfrutar tots junts.

Si tots duguéssim una bici de Carrefour segur que seguiriem rient i disfrutant.

Una altre cosa. No t´ obsessionis tant amb el tema del pes. Ja se que es un factor molt important, però a mi també me va pegar aquest mal rollo que tu estàs passant quan jo vaig fer el canvi a la Ramson.

Això del pes es un altre motivació per posar-te més fort.

Ànim i que disfrutis molt el teu nou "mueblebar".

Si estàs interessat en canviar els pedals, crec que al meu germà li poden interessar.

Si et toca la loteria també pensa amb jo, que la meva ja es de les més velles del grup.