Pages - Menu

dijous, 13 de març del 2008

BikeTest d'aquestes festes

Specialized Enduro Comp 2008


Aquestes festes comptarem amb una Specialized Enduro Comp per exprimirla per Eivissa. Sa prova consisteix amb 4 dies seguits de pedals per ses rutes més canyeres de s'Illa. Com a guia comptam amb en Fidel, experimentat globero de sa zona... Jejejejeje... Després de sa prova farem un reportatge complet amb ses rutes seguides, fotos de ses zones, de ses bicis i d'Amnesia :-P . Agraïm a Bimont sa seva inestimable col·laboració, sense sa qüal no es podría realitzar sa prova.

13 comentaris:

bielingo ha dit...

Una llàstima no poder venir amb voltros.

Te pareix que la podrem tenir alguns dies més sa enduro?

Ja se que la vaig provar... però m'agradaria tornar-la a tastar...

Es que sa veritat, si hagués de cambiar de bici ara, tendria molts dubtes si comprar aquesta o sa spicy.

Unknown ha dit...

Idò sí, tendré sa bici fins dimarts 25 i jo només l'empraré fins dissabte 22. Si algú la vol provar es diumenge, que ho digui :-)

bielingo ha dit...

Ok, ja te diré coses.

Diumenge 23 segurament seré fora, però tal vegada m'anirà bé provar-la el dilluns 24.

Quina talla es sa que te deixen?

Nan ha dit...

Bones,jo vui cambiar de bici i si que m'agradaria tastar aquest bixo, si no he ha ningu mes qui la vulgui, la agafare jo es diumenge.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo també vuuuuuullllll !!!!!!!!!!!!

Buuuuuuaaaaaaahhhhhhh
buuuuuuauaaaaaaaahhhhhhh

Nan ha dit...

Eeeiii, com esta el manco de Soller? Si vols podem quedar el diumenge 23 i nam tot 2 damunt sa bici i aixi la probarem plegats, mmmm... Ja te dic, si vols quedam per fer una volta i aixi la probarem si te va be.

Unknown ha dit...

Jejeje, veig que estau endureros!

Idò sa bici és sa mateixa que va dur en Biel. Mateixa-mateixa. Lo que com que jo me vaig quedar a mitjes a s'hora de provar-la ;-)

Ja mos deim coses per fer es canvi...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Val Nando, te diré coses si estic bé del braç ja que demà me lleven els punts i encara no puc flexionar el braç i ni molt manco fer força amb sa mà. O sea brazo muerto!

bielingo ha dit...

Si jo a nes final puc sortir el dilluns 24, tal vegada podriem sortir junts... i així en Miquel te un dia més per recuper-se.

Ja en xerrarem.

Mara ha dit...

Estau tots molt animats y cada vegada en queda mes clar que sa cosa esta entre sa Enduro y sa Spicy. Ara en quedara provar sa Spicy que tal es porta pels terrenys d Esporles. Yo crec que no ens defraudara. voltros que pensau?

Nan ha dit...

Home, jo crec que no sera molt dificil que la Spicy s'adapti al terren Esporleri, te pinta de ser una bona "tot terreno", i si no farem que s'adapti. Jo de moment estic convençut de comprar sa Spicy, pero ja veurem el mes que be.

Nan ha dit...

Ahh, una altra cosa, voltros cambiarieu sa forca que dur. Segon es entessos que conec per s'oficina m'han dit que es molt bona. No se pot bloquetjar pero es un mal menor.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

ostia a mi m'agafau en un moment fotut, crec que hauré d'esperar a finals de maig per veure si algú s'enrolla i me la regala de regal de noces. Jo ja l'he posada a sa llista de noces. JEJEJEJE!!!!