Pages - Menu

dijous, 27 de març del 2008

Ermita Expedition 29/03/2008

2 Noves alternatives per s'Ermita d'Esporles



Com tots sabeu, s'Ermita està pleena de camins. Sa qüestió és que s'altre dia voltant a peu vaig recordar una ruta digna de revisar, que pot ser una alternativa molt interessant a sa ja habitual baixada per es Castellet (baixada que mai ens cansarem de fer). Es tracta d'agafar una drecera diferent quan estam a sa font de s'Ermita, pegar al Cor de Jesús, i allà comença sa part interessant. Què vos pareix? Sortida a les 9:00 a nes Passeig?

5 comentaris:

Nan ha dit...

Estupendillo. Per on pujarem, per ses antenes o ses rampes?

bielingo ha dit...

Jo no estic d'acord de cap de ses maneres... perqué no puc venir i fa molt bona pinta!!

Rabi puta.

Unknown ha dit...

Jeje, serà "Expedition", veurems si podem enllaçar es dos camins que en Mara i jo pensam que se pot. Si tot va bé, la repetirem, no te preocupis Biel :-P.

Jo pujaria per ses antenes, ja que hi som... Que trobau?

Nan ha dit...

Va be, asi es mes llarga sa volta.

Fidibiz ha dit...

Jo tambè m'apunt a s'Ermita d'Esporles! Lo que no se quan...

Salutacions a tots desde Evissa!