Pages - Menu

dimarts, 25 de març del 2008

"Tossals Expedition" Sortida dissabte 29/03/2008


Ei al.lots com va tot??? Si no teniu pensada cap sortida per dissabte qui ve, si vos fa ganes podríem fer sa que tenim ajornada, la sortida de Tossals. Arrancaríem de Lloseta, fins al refugi de Tossals, gorg de Cúber, camí de sa tubería que torna de cap a lloseta, i així no hauríem de fer combinació de cotxes.


Un altra opcióper no haver de combinar cotxes és baixar per comasema i llavors cap a lloseta.


Ara bé si voleu fer combinació de cotxes podríem baixar o cap a sóller o bé cap a Bunyola.


I si teniu una proposta

millor... endavant sa qüestió és rodar (sense trabucar)!!!

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Eh, això és anar ràpid proposant! Jo trob que pot estar bé, mem si ho tenim bé tots... Per cert, Hauria de ser per esporles davers les 14:00 com a tard. Com ho veus en quant a temps??

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo crec que quedant prestet pot sobrar temps, tot és no enredar amb massa fotos, paparres, etc...

Nan ha dit...

Jo m'apunt a tot, ja diras a quina hora hem de ser per alla.

bielingo ha dit...

Ei nois!!

Si sa cosa no canvia molt, musho me temo que no podré venir.

Amb ses ganes que em fa aquesta volta... però bé, pasiensia.

Si a nes final sa cosa canvia, ja vos ho faré a sabre.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mem gent, sembla ser l'excursió prohibida, la confabulació dels astres ens dificulten fer aquesta ruta, si vos pareix la deixam plantejada pel proper dissabte dia05/4/2008.
Aquesta setmana jo no tendré internet així que vos agraïria que em féssiu arribar un sms (606679834)amb la ruta que fageu dissabte i l'hora i lloc de quedada, així podrem intentar venir tan en Perecom jo, mem si hi ha sort!!

Unknown ha dit...

Veig que sa Tossals Damned Route no se podrà dur a terme... Jo tenc un bon trui per aquí o sigui que m'aniria bé fer una volta per es voltants d'Esporles. Sí a qualcú se li ocorre algo, estic obert a propostes...