Pages - Menu

dimecres, 2 de juliol del 2008

05/07/08 - Galatzó

Esporles - Sa Granja - Sa Campaneta - Galatzó - Estellencs - Planisi - Arbossar... i Camí des Correu??



Hi ha rutes que tenen un encant especial. Algunes tenen vistes impresionants. Altres baixades maques. També n’hi ha que tenen pujades dures, tècniques, però que a la vegada et deixen un bon regust, etc, etc…

Doncs aquesta ruta ho té tot (i més, si escau).

I si a tot això afegim la forta calor que patim aquests darrers dies… ens surt una ruta de ses èpiques.

Si vos atreviu, partirem dissabte a les 8h des d’el Passeig.

8 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

EEEEEEEEEEEEHHHHHHHH que passa gent!!!! Veig que li pegareu fort, jo encara no sé com ho tendré ja que aquest cap de setmana i el que ve estic de celebracions per Sóller i vaig bastant de bòlit, però tot d'una que pugui vos confirmo si venc o no.

el que segurament sí que faci es sortir aquest divendres a rodar una estona, no sé si per Bunyola o per Sóller (probablement Sóller), si algú s'anima ja ho sabeu.

Bueno al.lots mos veim!!!

Unknown ha dit...

Bueno Biel,

Me pareix bé sa idea de partir davers les 8... Jo en principi crec que tendré es braç en condicions per s'excursió, lo que ja m'imagin sa calorada... Bueno, anau preparant es banyador, que si no podem més, mos fotrem dins s'aigua :-P

bielingo ha dit...

Ei Miquelet... Estàs a tope!! No acabes una festa i ja en comences una altre...

Ahir vaig estar parlant amb en Jaume, i varem dir d'organitzar un sopar amb ses dones per dissabte que vé... ho tendràs bé?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Dissabte que vé et refereixes a dia 12 de Juliol?? Supo`s que sí. doncs ho tenc de conya, tant com a que és el dia del meu aniversari, faig 33 tacos i pec bots de metro (jajajaja) segurament no pugui fer massa tard pel fet que el diumenge 13 tendrem un altra xaranga a casa. Però en principi ho podem montar, proposau lloc i hora i si no ho veis clar, podem fer-ho a Sa Indioteria, amb sa piscineta etc... Com volgueu!!

bielingo ha dit...

Ok, ja en xerrarem idó.

No farem tard. Només seriem en jaume, tu i jo amb ses respectives dones (i es nin den jaume).

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei ahir vaig ser per esporles ( al refugi dels cans) i llavors vaig parlar amb en Jaume i ell té unes noces el dissabte 12, així que varem pensar per quedar el següent cap de setmana dia 19. Com ho tendreu??

Mara ha dit...

Comptau amb jo per dissabte. Fara una calorada rabiossa perom crec que ho podrem soportar.

Me pareix be sa idea de dur es banyador, pero i si duim un tanga davall es culote per pegar un "chapuzon" com a fin de festa.

Ens veim dema a les 8 h. a nes passeig.

bielingo ha dit...

Ok Miquel. Xerram pel 19. De totes maneres, esper que ens vegem antes per fer qualque rutilla...

Perfecte nois. Ens veim a les 8 a nes passeig.