Pages - Menu

dimarts, 29 de juliol del 2008

Diumenge "Fotogràfic"

El passat diumenge 27 de Juliol, vam quedar com sempre devers les 9'00 a plaça per fer una sortideta light rollo "photossession" o millor dit photo-obsession, decidirem pujar a s'Ermita pel gravet i d'allà arriar-mos por avall fent aturades als punts estratègics per deixar constància de s'evolució de sa técnica (industrial en crear forques..) i de sa millora técnica de tots noltros ostia rera ostia. I es que quan se junten amants de sa bici benavinguts, una calor que te mors, una pujada com sa des gravet i una baixada com sa de s'Ermita... amb una cámara com sa Pentax K10D que vaig dur... el que pot sortir és l'òstia, i més tenint a en Mara de guía espiritual amb sa seva nova Ramson (quin pepino!!)

Vos intentaré posar un parell de fotos i ja veureu que sa velocitat no era de conya, ni light, vam posar a prova ses bicis, sa cámara, i es cossos... tot va aguantar bastant bé. Crec que aquest tipus de sortides s'han d'anar repetint esporádicament!


Només comentar-vos que l'absència d'en Vicenç es va fer notar, ja que trobàvem menos pols enlaire per ses traçades , però també hagués de veure la seva actuació.


En Biel va baixar marges i tot i anava a tope, però a tope!! i a més feiem tandes un rera l'altre ben aferradets, semblàvem dos ermassets que s'encalçàven. Ell personalment es desintegrava com podeu veure a sa foto!!




En Mara anava rollo Xerpa marcant-mos sa traçada ideal i escollint el lloc per ses fotos. Va pendre es vol un parell de vegades i sense red-bull!!!



En Jaume Gual, s'havia proposat eliminar renous de sa seva Orbea i ho va aconseguir sense estrényer cap pern, resulta que sa solució màgica era empényer pujant (ejejje) i donar branca baixant. Sí senyor un 10!!! Com a mecànic clar... jajaja ah per cert també va prendre es vol!!






I jo personalment que voleu que vos digui, esfondrat per pujar, amb un motxilón que devia pesar 10 kilos, hem pensava que fotría per enrera pujant es gravet, i que no m'aturaría baixant (pastilles noves), i tira tira empenyent vaig arribar a dalt i un cop recuperat... me vaig atrevir encalentit per en Mara (jajaja) a baixar "Sa Roca". Mare de Déu, encara me tremolen ses cames, no ho vaig poder ni celebrar, vaig caure en un profund estat de shock, només vos puc dir que ses sensacions van ser moooolt rares, però impactants. Per cert vaig fer topes... no me demaneu com...




Bé al.lots que això és massa, hem de seguir així fins que passem els 70 anys, mem quins pepinos podrem disfrutar llavors.

Per cert Nando, no surts a cap foto així que esper que no facis tanta via baixant ja que sa meva cámara no és tan ràpida. També et trobàrem a faltar!!




14 comentaris:

Nan ha dit...

No he sortit a cap foto per que ningu me va dir res de sortir en diumenge. ¿Sa sortida no era es dissabte?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ostia tio, si ho posava al post!! si ho mires ho veuràs que en Biel deia que sortiria amb en Jaume Gual el diumenge matí. Ja ho val!! Sa próxima esper que facis tu ses fotos que te surten millor, ja que jo encara estic aprenent.

Crec que xerràrem de sortir divendres qui vé a les 18'00h no sé com s'acabará confirmant.

Mos veim!! Una abraçada!

Unknown ha dit...

Mamons, quina enveja...

Bé, jo he estat fent bonda, que me convenia... Començ a tenir millor es braç i demà tenc fisio. Crec que sa cosa pot anar bé.

Tios, no hi ha manera de veure bé ses putes fotos... Ja sé que a vegades no les deixa ampliar, per això convé publicar-les a nes tamany màxim, així se veu algo...

Unknown ha dit...

Ei, he arreglat un poc sa notícia perque quedés més ordenada... Què tal?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé Vicenç, jo és que encara no controlo gaire el tema de publicar entrades i el format. en quant a ses fotos pensau que de les 300 i pico que vam fer n'he deixat 126 i d'aquestes he posat les que veis, si les voleu en tamany original les puc mirar de canviar però he de tenir més temps.

Gracis!

Nan ha dit...

Bones, aixo de sa pagina de btt no me funciona be, a ca meva no me puc ficar i per aixo no m'enter si he ha volta o no i a sa oficina me puc ficar quan le dona sa gana. Me va comentar en Mara que a ell le pasa lo mateix a la seva feina. Vicenç ¿saps si he ha problemas amb sa pagina? A ses altres pagines, d'escalada, cursa, no tinc problemas, nomes es en la de btt i aixo que tinc ordinadors potents.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei acabo de posar ses fotos més grans, però igualment no aconsegueixo fer el que feia abans que podía obrir ses fotos directament de sa pàgina en el tamany original clicant sobre elles. Algú sap com puc fer-ho??

Nando si segueixes amb aquest problema ha de ser que facem una cosa, perque a mi me pasa igual ja que només tenc internet a sa feina i a sóller i quan no soc a cap de les dues bandes no m'entero. Així només se m'ocorr que ens confirmem coses amb sms.

Unknown ha dit...

hmmmmm...

Amb s'internet explorer 7 i es Firefox 3.0 me funciona correctament...

en cas de que no vos tiri, vos recoman posar es Firefox 3.

De totes maneres, jo he provat sa pàgina desde diferents llocs i sempre se m'ha carregat, lo que si he de dir és que amb s'internet explorer 6 tarda molt i si public algo, llavor no me deixa ampliar ses fotos...

Supòs que deu ser un problema des navegador en concret

Firefox 3:
http://www.mozilla-europe.org/es/firefox/

Unknown ha dit...

Bé,

He estat revisant es tema des blog, perque vagi un poc més àgil...

Es problema en comparació als altres blogs des club, es que es nostre està plè de fotos i també que se mostraven 10 noticies per pàgina.

Ara he posat 5 noticies per pàgina (suposant que habitualment miram ses darreres 3 o 4 i en cas de que se vulgui, també se pot accedir a ses més antigues) i va més fluïd.

Un altre tema que relenteix és el de mostrar es pas de diapositives de fotos des club, que apareix a la dreta... però crec que queda xulo com per llevar-ho...

ja me direu coses

Nan ha dit...

Ok Vicenç, ja ho provare, gracies. Es que avanç no tenia problemes, fa 2 mesos que m'ha començat a petar. Ja dire coses.

Nan ha dit...

Per cert Miquel, ses fotos m'agarden molt, aixi com l'has fetas donen sa sensacio de velocitat.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Gracis Nando ja te contaré com ho ferem, resulta que es diu técnica del zoom, en l'argot fotogràfic segons un amic meu professional de la fotografia. sa veritat es que mos va sortir per potra. Pero amb sa foto a tamany real i un bon monitor marea que te cagas!!

Mara ha dit...

Ei al.lots, com ho teniu per sortir dema divendres?

Jo faig comptes sortir. Si voleu mos podem veure a les 18 h. a nes passeig.

Algu s´ apunta?

Nan ha dit...

Ei Vicenç, lo que hagis fet a anat be, ja me puc ficar desde ca meva, ets un crak.

Mara, si no me surt res en principi si que m'apunt per sortir que fa 2 setmanes que no he agafat sa Lapierre i ja tinc ganes.