Pages - Menu

dimarts, 22 de juliol del 2008

Proposta sortida

26/07/08: Sessió fotos??

Hey al·lots. L'altre dia vaig estar parlant amb en Jaume Gual i vaig quedar amb ell per fer una sortideta dissabte al matí. I jo pensava... Ja que farà calor, tal vegada estaria bé fer una sortida de moooooooooooooolt bon rollo i feim aquella sessió de fotos que tenim pendent. Ja he parlat amb en Nan i a ell l'hi va bé venir i dur sa seva super càmara. M'ha costat un poc que vengués, ja que tot d'una m'ha demanat si venien dones, i com que l'hi he dit que no, s'ho ha hagut de pensar molt.

Com ho veis? A on vos faria ganes anar?

Hora? Tal vegada a les 8:30 a nes Passeig?

17 comentaris:

bielingo ha dit...

Ahhh... intentaré pegar un bot a Niu Wave divendres horabaixa per mirar proteccions. Si a qualqú l'hi fa ganes venir...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Així m'agrada, sortiràs més guapo a sa foto, jejeje. és molt bona idea. segons com ho tengui a darrera hora te diré coses, si no te digués res és que al final no he pogut venir. jajajaja. que bé m'explic!!

bielingo ha dit...

Jajajajaja... no he entés res...

Venir a on... a Niu Wave o dissabte a sa sessió de fotos??

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo m'apunto a un bombardeo, si divendres ho tenc bé vendré a niu wave amb tu (tot i que no hauria de fer cap gasto,jejeje) i dissabte segurament ho tendré beníssim per venir a fer fotos.
Sóc com un llibre obert, jajajaja!! Això és sa calor que fon ses neurones!!

bielingo ha dit...

Collonut nen.

Ja som 4. En Nan, en Jaume, tu i jo... mem si venen es "gurús" des club.

Mara ha dit...

Jo tambe m´apunt.

M´aniria collonut anar divendres a Niu Wave. A quina hora partiries?

En quan a dissabte crec que ho tendre be. Fare el posible per poder venir.

Una bona ruta per fer fotos seria sa zona de s´ermita i de es castellet.
A mes esta a prop de cases i a dins el bosc no pega tant de sol.

Que vos pareix?

bielingo ha dit...

Ei al·lots. En Nando m'acaba d'escriure que no ho té bé per dissabte... o sigui que ens haurem de conformar amb les nostres càmeres. Es una llàstima, perquè amb la seva queden molt, molt bé.

Mara, supòs que partira d'Esporles entre les 16 i les 16:30. Ja en xerram.

Unknown ha dit...

Biel, per poc que pugui, t'acompany. I per poc que pugui, dissabte volta amb bici :-P

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bé al.lots idò si en Nando no pot dur sa seva faré el qu pugui jo amb sa meva reflex digital. mem que surt!!

Unknown ha dit...

Al·lots, per dissabte dematí, ho tenc bé... Miquel, si tens una reflex, tant sols li posam s'opció de fer fotos en moviment i segur que ses fotos surtiràn molt millor que amb sa petita digital...

També podem fer un parell de videos, jejeje :-P

bielingo ha dit...

Que guay... no sabia que tenguéssis una reflex. Encara sortirà bé i tot...

Demà horabaixa-vespre, vos pegaré un truc i miram si montam s'eixida a Niu Wave.

Anònim ha dit...

Si no tens una Reflex però tens una Radio-Salil, també va bé

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ja vuerem que surt, fa un anyet que la tenc però encara no la controlo massa, me passa com amb sa Spicy, jajajaja.

Potser vengui a niu wave però amb sa bici per revisar-li a fons el freno de darrera perque cada vegada me roça més i pens que ja és hora d'ajustar-lo bé.
De ser així podem anar un davant i un darrera.

Unknown ha dit...

Joer, he pegat un cop a s'espatlla (al mateix lloc on ja m'havia fet mal), i no crec que dissabte pugui venir... Mem si com a mínim mos veim per anar a Niu Wave...

Unknown ha dit...

Senyors, en Pere ha vist que pensavem venir i mos avisa de que divendres és festa a Alcúdia (St. Jaume), per lo que tendrà tancat. També mos recorda que dissabte demtí té obert...

Mara ha dit...

Proposaria, en vista de que avui Niu Wave te tancat, sortir avui horabaixa a fer una volteta damunt les 16:30 h. y pegar un bot dema demati a veure en Pere.

Que vos pareix?

Ho he estat xerrant amb en Vicenç i m ha dit que a ell dema demati tambe li va be per venir.

bielingo ha dit...

A mí també hem va bé anar-hi demà dematí. Però avui horabaixa no puc sortir (he quedat amb el meu tio per anar a caçar).

Jo feia comptes sortir el diumenge al matí amb en Jaume Gual.