Pages - Menu

dimecres, 9 de juliol del 2008

Dirty Dog

O de com ser freaky en poc temps...


Jo no me vull ni imaginar que deuen valer aquestes autèntiques virgueries fetes a mà, però de ben segur que no tornes a confondre sa teva bici amb sa des colega que duu sa mateixa! Jejeje! Fan tots es seus productes a estats units, poc a poc i amb bona lletra i diuen que allà tenen molta fama. Personalment m'acollonaria baixar amb sa calavera aquesta aguantant es manillar, però es discos si que molen, i en tenen amb un parell de versions diferents! Pegau-li una ullada!

11 comentaris:

bielingo ha dit...

Ja veus...

Vos imaginau en Miquel baixant per es Burotell amb ses proteccions, es parachute i sa calavera aquesta???

Jo no el voldria dur al darrera!!!

Burotell Spirit Powerrrrr!!!

Unknown ha dit...

Jejejejeje... Ha de ser de foto!

Per cert Nando, hem de fer 4 fotos xules, encara que s'hagi de perdre un poc de temps...

Què trobau d'aquest cap de setmana fer alguna sortida d'horabaixa?

Unknown ha dit...

Al·lots, per demà dematí ho tenc xungo, però s'horabaixa bé... Com ho teniu voltros?

Nan ha dit...

Bones, jo dema demati tambe lo tinc xungo i ¿que es aixo de fer 4 fotos?¿amb poca roba o vestits?jeje

Unknown ha dit...

Fotos "en acción", com Deu mana, no es rollo paissatgistic que solem fer, que està molt bé per es de sa 3era edat, però per noltros...

Prepara s'objectiu bò amb gran angular i que necessiti poc llum, que, sa Spicy ha de sortir baixant trialeres.... :-P

Unknown ha dit...

Ah, baixant trialeres, amb poca roba o vestits, com tu vulguis... Jejejeje

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

estau pillats, i tu Vicenç et veig a tope, collons, jo és arribar as'estiu i me fugen ses poques forçes que tenc, miraré de tenir-ho bé per demà horabaixa i també puc dur sa meva càmara i anem a fer una mica de foto y video fent desastres!!! On aniríeu???
A quina hora sortiríeu??

Per cert aquest rollo Iron Maiden a sa bici té un punt.... Burotell Spirit com diu en Biel!!!!

Unknown ha dit...

Què vos pareix demà a les 18:00 per fer una excursió desde es Passeig i podem fer lo que volgueu, sortida o fotos o ses dues coses, tant és...

bielingo ha dit...

A jo me va bé demà a les 6... ufff... tenc un mono de bike...

I lo de ses fotos també me pareix guay.

Ens veim demà a les 6.

Mara ha dit...

A mi tambe me va me va be a les 18h. a nes passeig.

Ara ens començam a entendre, hora de senyors. Aixi m´agrada.

Fins despres.

Unknown ha dit...

Massa bé, a les 18:00... Mos veim a nes Passeig!