Pages - Menu

dissabte, 6 de setembre del 2008

Bunyola Bike Park Session




9'30h d'un dissabte qualsevol, punt de trobada a Bunyola. Montam bicis i per amunt al ritme que ses meves pobres cames podíen dur amb el poc oxígen que els hi arribava, trista, molt trista pujada, crec que de ses més lentes de sa meva vida. Arribam a ses cases de dalt, "barrita moment" i tornam un tros a rera per anar a cercar els quatre botets del mini bike park. Que si ara ho provam, que si no fa falta proteccions, que jo me les poso, que ara miraré aquest bot, que si ho fas així o si ho fas aixà... bah, bah baaaahhhh. TONTERIES!!! Proteccions ben colocades, cámares de fotos preparades, sillin a baix de tot rollo freeride, mos pujam els calçons i au a embestir bots.

Dues paraules: IM-PRESSIONANT!! (nota de l'autor: no vull pensar com deu tragar això sa TOTEM!!!).

Els bots una passada, vas agafant confiança, i poc a poc hem anat aconseguint no pegar de morros per terra cosa que ens ha agraït un ou sa forca que avui ha acabat realment extasiada.

Però no teníem ni idea del que ens esperava. Sa "peaso" de baixada pel costat del grau fins el castellet. No la recordava tan tècnica, però lo que realment no recordava gens és que es pogués fer tan aviat, semblava que sa paraula "cervessota" ens empenyés per avall sense frenos ( i lo de sense frenos no és conya, ja he posat pastilles noves). En un primer tram i donat que jo ja havia baixat alguna vegada, he tirat per avall com bonament podía, relativament aviadet i en Nando al darrera controlant. Fins aquí tot bé. Ens aturam a descansar ses mans de tant de frenar, dos batuadells i arriba sa cagad... del día: dir-li "al Nando" que passi davant rollo Xerpa. Mare de Déu, aquest tio no du frenos o almanco no els gasta. Li podía seguir el ritme super bé però... anàvem a tota òstia, problema que si frenava me'l menjava, però com que no frenava.... fins que en un moment donat no he pogut més i després de casi menjar-me'l a una curva que jo anava a fer recta... li he hagut de comentar...: tu atura't quan vulguis, eh??? i així ho ha fet, no sentíem ses mans ni els braços ni res, ha estat l'òstia. Super tècnica, trams molt diferenciats de pedres amollades, de roques fermes, fullaca, carritx, etc...

En definitiva: una baixada espectacular. En nando senyors ja no es diu Nando, es diu Sr. Nando!!!

Si puc vos penjaré algunes fotos d'aquí una estona i algún video de "altos vuelos".




Per cert bona gent.... Hi ha que veure ses FOX com traguen i traguen i traguen i traguen!!!!


Això és el tall de sa sortida que m'ha passat el Nando. poc a poc ens anam professionalitzant!!



7 comentaris:

Nan ha dit...

Eeeiiii Miquel!!! Aixo de sr. Nando lo has dit per se meva edat? jeje.
Has descrit sa volta al 100%, la veritat es que ahir no se que me va pasar pero me notaba "camicaze" per baixar. Supos que va ser per s'estona que varem estar fein bots, aixo dona confiança.
Ja sabem per a on hem de tornar a baixar quan siguem a sa comuna.
I en Miquel mucho lirili y poco lerele pero va baixar com una moto, el que pasa es que no me podia pasar per que es un puesto estret, que si no...

Unknown ha dit...

Molt bé tios! Sou uns cracks! Estic content de veure que ses Fox ja duen es rodatge fet, jejejejeje!

Molt bona sa crònica tio!

Per cert, he estat recollint firmes per sa competició d'escalada i ja en duc quasi 3 fulles! ;-)

Unknown ha dit...

Ja tenim 3 fulles de firmes completes i se n'ha enduit una es coordinador esportiu i una en Joan "Corse" que ferà sa volta per sa Vilanova... Sa gent quedava bastant sorpresa quan li contavem com estava sa cosa...

I lo que m'ha deixat més sorprés ha estat sa contestació d'un escalador a lo de firmar: m'ha dit que estava totalment d'acord a que no mos deixassin passar... Extrany, tots els altres amb qui hem parlat són molt oberts de cap i entenen que se necessita un control, però no és necessari tancar.

Res, hi ha d'haver de tot...

Salut!

Unknown ha dit...

Per cert Biel,

tú que tens per mà lo des Foro MTB, saps on tenen es llistat d'al·legacions que van presentar ells? Si ho sapiguessis, m'ho podries enviar per correu?

Vaig xerrar amb sa gent de s'ajuntament i enviaran ses al·legacions en nom seu. I tendràn molt més pes, clar

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Molt bé Vicenç, jo avui intentaré fer repesca perque sa gent a sa que li vaig passar copia del full el vagi fent arribar a alguna de ses tendes que el recolleixen. Mem si han aconseguit cosa.

Per cert, necessito que algú m'ensenyi a pegar bots, perque me costa un munt aixecar sa roda del davant just en el mment del bot, he estat mirant videos i no hi ha manera d'imitar-ho, sembla que no facin força ni res. O potser és qpeque me tremolen ses cames??

Només vos puc dir que avui vespre he somiat amb "Sa Roca" i vos puc assegurar que no la baixava... jejeje

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert nando, gracis pels elogis, no ho volia dir però és vera que no es pot adelantar, i per un pic que ho vaig provar per fer-te un interior a una curva ja veus que casi te vaig menjar.. jajaja. No és vera, jo anava bastant al límit i rollo "out of control".

Anam millorant!!!

bielingo ha dit...

Quins fenómenos!! I quina enveja!!! Amb aquestes cròniques que anam fent aviat podrem escriure a l'Ultima Hora ;). Es perfil de sa ruta es una passada... ja vorem es desnivell acumulat des Teix de dissabte que vé... segurament no tendrà res a veure amb aquest.

Vicenç, ja t'he passat ses al·legacions. Amb els fulls que ja tens emplenats si vols pegam un bot un dia d'aquests a bimont per deixar-los o bé els pots du a sa papereria i ja els hi duré jo.