Pages - Menu

diumenge, 14 de setembre del 2008

"EsTeix" Com més pujes, més creix!!






Aquesta és sa sansació que se'm va quedar mentres pujàvem. Sí senyor una pujada de ses que fan història, jo ni molt manco soc capaç de fer-la rodant, així que pies para que os quiero i tira tira vam ser a dalt. Fins aquí els cracks de s'expedició, en Vicenç, en Pep i en Lluis Bonnin, demostràrem el que és estar en forma, per altra banda en Biel i en Mara ens van donar una lliçó de força, caparrudessa i collo... ja que només podàren peus per agafar forçes i de tant en tant. Ara bé, tancant el grup hi erem els més xulos de tots, en Jaume i Jo, jeje que bé mos ho passàrem eh?? Feia estona que no xerràvem tant i de cansament... poquet poquet. En Jaume tot s'ha de dir venia tocat de moure escales i a la fi va haver de fer ús d'aquell potingue que duc al fons del camelback (que més que un camelback sembla el baúl de los recuerdos) rollo réflex que no sé ni si ja devia estar caducat (ejjejeej). Bé ell tenia excusa, jo sa veritat és que no he tengut temps d'improvitzar-ne cap, així que només em queda reconéixer que segueixo fet pols com sempre (qui sap igual en arribar als 70 anys potser estigui en forma!¿?).






Un cop a dalt i havent saludat a tot el personal que passava per allà... ens vam preparar per enfilar sa baixada. Mare meva!!! Quina baixada, menos mal que de veres que no era gens exigent d'amortiguació perque sinó en Bonnin i en Pep ho hagúessin flipat!!!






Mara: a qui se li ocorr dir tal cosa?? Ah clar que oblidava que tus dus una TOTEEEEMMM!! Bueno bromes a part, sa baixada fou tècnica que te cagues, ràpida que te corrs (casi li veig el cul a en Mara i en Vicenç...) però bàsicament una disfrutada. Aquí fou on m'en vaig adonar de la distància que ens separa a tots d'en Vicenç i en Mara (això sempre i quant en Pep no es passi al lado oscuro, perque lo seu crec que només son limitacions tècniques de recorregut!!).



Bé sa conclusió pens que és clara: S'ha de repetir, els qui no ho hem fet hem d'aconseguir arribar a dalt (ara bé sa pregunta és com aconsegueixes baixar després, jejeje) i els qui ho vau aconseguir, només vos queda lluitar contra el cronómetre.






Sa próxima vegada i si no ve en Supernan amb el seu GPS, jo duré el meu perque crec que amb aqueixes rampes no devia bastar-li sa pantalla i necessitaríem una de 42 pulgades.






Bé al.lots gracis per aquesta épica sortida i per favor acabau d'arrodonir sa crónica amb els vostres comentaris que jo me'n vaig a dinar!!

11 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bona crònica Miquel!

Sa veritat és que va estar molt bé. Es Teix està molt bé. És una excursió amb molts de contrasts... Primer sofrir, llavor sa compensació de quan veus es refugi (una passada, com ja sabeu). Llavor pujar més, seguit de sa compensació de ses vistes i s'entorn, que és bestial! i per acabar un descens que és adrenalina pura amb sa desil·lusió que provoca que s'acabi (encara que no sigui especialment curt)

Res, que l'hem de repetir. Amés, en Nando no va poder venir i ho ha de veure, no?

I per acabar, sa meva enhorabona a en Biel pujant, que li va posar ous junt amb en Mara, que feia estona que no donava pedals. I baixant li hem de donar s'enhorabona a en Miquel, que dins zones tècniques ha millorat moltissim. Als altres no els hi podem donar s'enhorabona perque ja se sap que son uns cracks, com en Jaume, que se mata a fer feina i llavor mos xulea pujant a nes Teix...

Salut!

P.D.: Com en Pep se pilli sa doble, mos veig a tots, no amb una Totem, sino amb una Boxxer per poder-lo seguir.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Gracis per sa part que me toca Vicenç però me trobo realment descompensat entre es pujar i es baixar. Tenc pensat anar a fer-me una prova d'esforç i mirar d'aconseguir entrenar un poc entre setmana, sortir a córrer, un poc de paddel, i sobretot estiraments que pateixo molt a nivell muscular.

Ara he de dir que he notat que sa FOX s'ha donat una mica i menja que te cagues, no tant com per canviar-li el nom i posar-li Totem, però...menja.

Per cert dissabte qui vé només podré sortir fins les 12, o sigui que hauría de sortir prestet pel mati i fer una volta no excessivament llarga. Si vos quadra genial, i si tenieu pensat fer algo més bèstia no passa res sortiré per sa comuna de bunyola a pegar bots i ja està.

Mos veim!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert sou uns mamonots, me féreu fotos quan provava sa Intense 6.6 perquè en arribar a casa m'estirés dels pocs cabells que em queden no?? Joer, ses negociacions a casa son molt dures, ja me començen a demanar mem on és el límit i coses així. No sé, no sé, crec que m 'acabaré avessant a s'Spicy!!

Nan ha dit...

Jo quina enveja, pareix que vos ho passareu molt be. Es una volta que tinc pendent i un dia d'aquest anire a fer-la encara sigui tot sol.
Noltros varem anar a un hotel rural per celebrar el nostro aniversari i tambe ens ho varem "passar molt be", no se si me enteneu, fiu fiu fiu.
Be, ja quedarem per un altra dia.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Nando si puc algún horabaixa d'aquests jo voldría tornar a anar-hi, ni que sigui arribar fins el refugi i tornar a baixar. Si ho he de tenir bé algún dia t'ho dic i si te va bé hi anam.

Jo vaig a un agroturisme el proper dissabte també a celebrar el nostre 4t aniversari, fiu fiu fiu!!!

enhorabona i ja xerram (ara que no mos senten els altres t'he de dir que hem d'entrenar un ou tio perque estan forts que ho flipes i sempre els duc davant) jejeje!

Unknown ha dit...

Buuueno,

Ara que en Miquel ha fet es comentari de dissabte que ve, aprofit per dir-vos que crec que és aquest dissabte que coincideix amb es dia de sa mobilitat i s'Ajuntament volen promocionar una mica es mitjans de transport alternatius (ses nostres bicis) per Esporles. Crec que han fet 2 parkings de bicis.

Bé, sa qüestió és aprofitar, per part nostra, per donar-lis un poc de branca amb es tema des camins de Sa Ruta de Sa Pedra en Sec. Crec que és important que hi anem, i llavor, si un cas, feim una volteta per Esporles es temps que es pugui. Si s'Ajuntament es posa de part nostra, tenim molt guanyat!

N'anirem xerrant!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Me sembla molt bona idea el que proposes Vicenç, comptau amb jo tot el temps que pugui (fins devers les 12h). Per cert i trec un altre tema, per sa fira dolça crec que em diguereu que sí que montaríem un estand dels ermassets no??, bé doncs comptau amb jo per montar o per estar a l'stand ja que seré per Esporles i en qualque moment hauré d'estar a l'stand del refugi de animals.

I dic jo podríem aprofitar per recollir firmes allà mateix també no?? encara que sigui un poc tard...

Unknown ha dit...

Si, trob que hauriem de montar algo... I sí, podríem aprofitar per recollir firmes...

bielingo ha dit...

Vaja ruta al·lots!! Em va encantar. Pujada duríssima al principi, tècnica després (el tram on més vaig disfrutar) i una baixada que et deixa els braços tremolant.

Cracks a part (o sea, vicenç, mara, etc...), impressionant com està baixant en Miquel. Alguns dels trams jo vaig partir just darrera ell... i no hi havia manera de seguir-lo. La veritat... em queda mooolt per millorar.

Respecte al dissabte. Comptau amb jo pel que sigui.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vicenç estaría bé saber de quin material disposam, per si hem de fer algun cartell, imprimir tríptics informatius, camisetes, etc... no sé si teniu material o si n'hem de donar a fer, si hem de dur algo etc... pot ser tu tens més informació i ens pots orientar un poc.

Unknown ha dit...

Bé, no sé de quin material disposam i per acabar-ho d'arreglar, encara no tenim ses camisetes que fa mig any que estàn pendents...

De totes maneres, jo crec que lo més important és que mos vegin, quants més millor, perque s'ajuntament sempre reacciona si veu molts d'interessats. Estic obert a qualssevol proposta...