Pages - Menu

diumenge, 19 d’abril del 2009

18/04/09 Ens retrobam per Sa Comuna

Ja era hora

Encara que no hem deixat d'anar amb bici per aquí i per allà, s'ha de dir que feia temps que no sortiem es grupet de sempre junts.


Ens trobam a les 9:00 per partir cap a Sa Comuna de Bunyola en Nando, en Biel en Mara i jo. Partim directes per veurer-mos amb en Miquel allà. Aquesta vegada, en Pere, es nostre sherpa bunyolí no mos pot acompanyar així que anar a repetir una baixada que ens va agradar molt en banyat i com que estava aixut, millor que millor, jejejeje

Bé, lo primer que s'ha de dir es que per allà hi havia una gentada amb bici i una gentada amb cotxe. No ens va quedar clar si es que pujaven en cotxe feien o no un curs de monitor de temps lliure ja que suposam que si volguessin fer un curs d'aquest tipus pujarien a peu i no fent es bufa amb es descapotable...

Pujàrem amb bones, com sempre, bon ritmet però sense pasar-mos, que haviem d'arribar frescs a sa baixada, jejeje

Just abans de baixar va tocar sessió de reparacions, col·locar es punys que se movien, llavor col·locar ses proteccions, col·locar es berenar i per avall!

Sa baixada és molt revirada, single track amb tota regla. Amb trams de roca i pedres amb sa justa mesura, que la fan més divertida i en banyat la fan un poc perillosa. Després de baixar una bona estona, toca pujada. Pujam es seient i per amunt! I es que llavor tornava a venir més baixada! Molt xula per cert, s'unic problema és que hi ha un tram en es que ses carritxeres tapen es camí i no veus molt bé per on vas i no queda altre que anar alerta i amb els ulls ben oberts. Seguidament, passam una barrera per agafar un troç tècnic altra vegada (aquesta baixada no té desperdici), feim un troç dins terra però ja més ample i llavor, arribada per es Cocons passant per Cas Bergantet, on ja només ens queda asfalt (llàstima) i a tornar rodant cap a Esporles!

Uns 40km que per passar es dissabte dematí no estàn gens malament :-P

Salut!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

al·lots, no estava molt per redactar aquesta vegada... Això sí, he posat els enllaços a nes vostres blocs i galeries :-P

Mos veim!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç bona crónica tot i així!!! Gràcies pels enllaços jo també ho he de fer al meu blog encara no he tenegut prou temps.

Sa sortida va estar genial, jo vaig començar massa fred i me va costar agafar el flow, però amb una baixada així... sa veritat és que me vaig trobar cansat de cuixes per baixar, algo no acabava d'anar bé del tot, però tot i així vaig disfrutar, bon single track, bones vistes i millors trams técnics, aquest cop no vaig pegar de morros a sa carrritxera lo qual ja está prou bé!!!

Salut!!!

Nan ha dit...

Que si Vicenç, menos mal que no estavas per explicar coses. Al final varem fer 45km, avui si puc t'enviare es perfil per possar algo mes.
Quan diguis anar a bon ritme vol dir que els demes anam amb sa llengua defora per que tu i en Mara sou uns maquines, en Biel va aguantar molt be per fer estona que no feia una ruta llarga, en Miquel "mucho lirili y poco lererle", que baixas com una moto niñoooo, i jo vaig anar molt cansat tota sa volta, vaig aguantar pero me va costar mooooolt, la edad no perdona.
Sa proxima vegada que tornem rodant, jo no me ficare mes amb un grup de globeros, me vaig quedar cremaaaaaaaat.

bielingo ha dit...

Idò menos mal que no estaves per redactar... Res, res... que ja sabem que ets molt modest. Com sempre, una molt bona crònica.

Una llàstima no fer fotos... si es que cada vegada anam més aviat i no tenim temps ni per treure sa càmara ;P.

P.S.1: Gràcies per s'enllaç!!
P.S.2: Alomillor demà feim Tuesday Session en Miquel i jo...

bielingo ha dit...

Per cert... vos heu fixat que ja duim 199 entrades al blog... No està gens malament!!

Enhorabona a tots!

Mara ha dit...

Molt bona cronica nin.

A mi em va agradar molt sa volteta, va esser bastant completa, pero em va deprimir molt com roden es ruteros. Deixen de pedaletjar i fan mes via que noltros anant a tope, pero que ens segueixin per fora de la carretera que segur que a mes d´un li fugen ses rialles.

Feis bonda.

Unknown ha dit...

Bueno bueno! Estic content de que hagi agradat perque vaig passar un diumenge de perros i no estava gaire concentrat... Sa ruta me va agradar molt, sa baixada molt divertida. Tal vegada sa propera vegada podriem fer penyal d'honor, que és super canyer i fa temps que no hi baixam...

Per cert, duim més de 200 missatges publicats, lo que hem vaig borrar un parell que eren de proves, però vaja, que anam bastant bé!

Bé, per aquest dissabte tenim gent d'Eivissa per aquí i també es d'Alcúdia. Es d'Eivissa es diumenge fan sa travessa (o una part) pel que es dissabte no se volen passar molt amb sa volta, o en volen fer una amb opció curta i opció llarga per si un cas. Ja podem anar pensant!

Bueno Miquel, lo des flow s'arregla amb un parell de sessions de branson, jejeje :-P