Pages - Menu

dimecres, 1 d’abril del 2009

Un Ermasset Més

(Un freerider més)

bueno bueno! En Biel mos ha comunicat una gran noticia... Ha decidit que era hora de dur al món (amb sa inestimable contribució de sa seva dona) una nova fornada d'Ermassets! En Xavier ha arribat amb una Spicy, vull dir un pà devall des braç, jajajaja...

Per part nostra, i amb sa més sincera intenció de posar un granet d'arena amb es seu aprenentatge com a persona te demanam que li vagis mostrant aquests videos









Ara en serio: enhorabona i salut!

P.D.: tranquils, no crec que xapeu sa Spicy

11 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Enhorabona Biel, també de part d'en Pere de Bunyola; ara estava pensant que igual podríes fer-me un favor, espera uns sis mesos a mostrar-li aquests videos, no ho dic per res, només per reduir distàncies perque tenguin un nivell més igual amb el nostre, jejejejeje Boooooooooop Booooooooop!!

És conya, cal començar el més aviat possible!!! JAJAJAJA!!

Una abraçada molt forta a na Macu i una carícia molt tendre a en Xavier!!!

Unknown ha dit...

I per cert, heu vist que tots lis posen es DHX 5.0 a sa Spicy? No, si en Pinxo no va desencaminat...

Unknown ha dit...

I una altre: tenc es carnet de soci de'n Pere de Bunyola, ja li pots dir

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

OK ja li he dit, gracis!

Anònim ha dit...

Eh Riders, aquests videos et deixen sa cara de "tòtil" durant, un bon temps,eh! Per + que els mirem hi ha molt `per apèndre, i en aquestes edats......

Bé, per cert amb aquest temps que fot, el millor es embrutar-se com sigui. Ah aquest dissabte, no surt-ho amb bici, l'endemà vaig a fer el Teix a peu, ja parlam. Salut per tots, grans i menuts!!
Pep.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Si Si jo estic amb en Pep, el que s'ha de fer és enfangar-se fins alt, jajajaja.

Mem si podem fer algo dissabte, com ho teniu la resta???

M'agrada veure't per aquí Pep, i escolta, no hi ha edats per res, tot está al cap i al cor, la motivació mou muntanyes i sinó les mou et dona el coratge per rodejar-les: boooooooooop booooooooooop!!!!

Tos a repasar els videos mem si aprenem sa lliçó que están impresionants!!!

Mara ha dit...

Si no hi ha res de nou, i el temps ens ho permet, podeu comptar amb jo per dissabte.

Vos recort que toca excursió de es club:

Son Pacs - George Sant.

A mi em fa ganes, ja que fa estona que no feim aquesta volta.

Aquests videos son impresionants, Ja vos podeu fer una idea de lo que es pot fer amb una Spyci.

Per cert, tenc el carnet de soci d´en "Pinxo" i de la seva dona.

Unknown ha dit...

bueno bueno... Per dissabte es temps millora i jo estiré currant fent un marge! Però és lo que hi ha, quien algo quiere...

Per cert, des videos, hi ha algunes coses que te poden donar una idea per fer algo nou, però bé, sa majoria és aberrant. No vos imaginau es temps d'entrenament que hi ha darrera un bot ben fet o un truc espectacular. Temps que al manco jo no tendré mai. Ara si es ver que alguna traçada o com embestir a algún tram si que ens servirà

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Temps... santa paraula....Si tenguéssim temps per sortir cada dia. Ni que fos practicar bots... otro gallo cantaría.

Per cert, jo en principi si fa bon temps també podeu comptar amb mi, però sinó aprofitaré de fer quatre coses per casa, així pintaré algo.... jejejeje

Nan ha dit...

Bones a tots!!!
Duc un parell de setmanes que vaig de cul, ni he mirat sa bici, entre mal temps i es p... curro estic fins els ....
Jo dema no sortire, apart de que estic fet pols tambe aprofitare per fer 4 feines.
Amem si arriven millors temps i tornam a quedar tot es grup ben plegadet.
Una altra cosa, per dimarts si fa bon temps anirem a Alaro a fer sa 1ª volta ciclogastronomica. Si qualqu se vol apuntar.

Joan de la Cruz ha dit...

bones Ermassets!! jo tampoc puc sortir demà, tenc un "sarao" avui vespre i segur que no estiré en condicions. Salut a tots i fins la pròxima.