Pages - Menu

dimarts, 21 d’abril del 2009

21/04/09 - Tuesday Session

Esteim fatal!!

Ja ens teniu a nen Miquel i a jo xerrant de la ruta a fer. No podiem fer la session massa llarga, i quasi sense dir-mos res, ja enfilavem cap a sa Branson. Si contam ses vegades que hem fet aquesta ruta als darrers 2 o 3 mesos ens asustariem... Esteim fatal!!

Respecte a la volta no fa falta us conti res. Hi va haver bastant de flow... no 100%, però va anar bé.

Aquí teniu uns videos que vàrem anar fent.

Salut!!











11 comentaris:

Unknown ha dit...

Eeeeei! Mola mola! No hi ha res com repetir una ruta com per adonar-se'n de sa progressió que fa un mateix. No és així?

Sa veritat és que se vos veu bé, i molt bona idea anar posant videos. Duen sa mateixa feina que una foto i al manco se veu es moviment, que ja que no duim super-càmeres per fer ses excursions mos serveix un poc de solució!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Sa veritat és que com a volta per sortir a entrenar una mica está molt bé, ni curta ni llarga, amb pujades i baixades mitjanament técniques, amb trams ràpids, amb algún botet i molt a mà per en horeta i mitja tornar a ser a casa, bones vistes i retorn tranquil (si no hi ha massa giri pel mig... o globeros sonats!!! com ahir!!)

Cada vegada la disfrut com si fos sa primera, booooop, booooop!!

Per cert hauríem de mirar com ho feim per adquirir una d'aquelles cámares que van al casc o sa bici, i aprendre a manejar-les ja que podríen sortir videos molt bons!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Per cert Biel bona crónica i bona ruta, gracis per penjar els videos.
I un darrer apunt:

AVISO A NAVEGANTES: Haurieu d'haver vist en Biel com va baixar ahir per Mirandemar, casi el vaig perdre en dos segons i no hi havia manera d'agafar-li sa roda, anava com a fuit, com a posseït, quin deu ser el motiu...??? Ho veurem en el próxim capitol de "Ses Brandson Sessions"

bielingo ha dit...

Booooooooooooop, booooooooooooooop!!!

Res, no escolteu a nen Miquel. No heu vist es videos aquests des bots??? Es tio està que sa surt!!!

Sa veritat que és un gust fer aquesta ruta. Crec que no em cansaria mai. S'única pega que té és que sa baixada sigui tan curta!!!

Salut a tots!

Mara ha dit...

Estau que vos sortiu.

Aquesta baixadeta ja vos la sabeu de dins es llit i tot, pero teniu rao, es molt divertida i dona molt de si amb una horeta i mitja.

Supos que vos adonau de el progres que heu fet tant l´un com l´altre.

Enhorabona a tots dos

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

BOooooooooooop Booooooooooooop

Tenc ses munyeques destrossades!!! Això de botar m'està barrinant bastant ses munyeques, però m'és igual, faré com el xiste, mira mamá sin brazos.... jejeje

Gracis, però he dedir que desde que sé que he de ser pare, m'entre un acojone especial abans de començar a baixar, menos mal que un cop he arrancat me vaig emocionant i m'animo un poc perque sinó....

Bueno i demà a quina hora quedam?? On quedam??? I Quina ruta vos fa ganes fer amb els de Eivissa???

Unknown ha dit...

Bueno, demà hauriem de fer Antenes, ja que hi ha bastanta gent que no l'ha feta i li fa ganes. En principi també ve gent d'Alcúdia, que també li fa ganes fer-la... Crec que pot estar bé!

Havia pensat a les 9:00 a nes Passeig. Què vos pareix?

bielingo ha dit...

Comptau amb aquest ermasset!!

A les 9 a nes passeig!!

Boooooop, boooooooop!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo també m'apunto! ANTENES!!!! Booooop Booooooop!!!

Nan ha dit...

Bones a tots, jo dema no podre sortir, tinc nines per enmitg. Una cosa a els "branseros", ja mos direu els trucos de sa branson.
I una altra cosa, sa torrada que s'havia de fer el dia 16 de Maig, a lo millor no se podra fer per que el dia seguent se fa es bateig des fiol de na Xisca i a lo millor tenim lio.
Ja vos dire coses.

Mara ha dit...

Tambe podeu comptar amb jo.

Ens veim a les 9 hores al passeig.

Adeu.