Pages - Menu

dilluns, 9 de novembre del 2009

Proposta sortida dia 14 de Novembre.


HOLA BIKERS!!!!!!

Aquesta setmana torn un any més vell.

Per això vos porpòs una sortideta per Lluc apta per tots els nivells (no vull escusses) i una bona berenada com Déu Mana al meu càrrec, i res de barretes i glucossa. Sinó un bon berenar Mallorquí.


Proposta.

-Partir a les 8:00 del passeig d´Esporles, en cotxe.
-8:30 a Mancor de la Vall per començar a rodar direcció a Caimari.

-Agafam camí vell de Lluc (una hora de pujada aprox).

-Berenar a Ca´s Gallet (Lluc).

-Pujar al Massanella per el Coll de sa Línea.

-Baixada cap a Mancor.

-Hora d´arribada aproximada als cotxes damunt les 13:00h.

VOS APUNTAU ??????????


16 comentaris:

mateo chincheta ha dit...

YO NO VOY A VENIR PORQUE QUIERO BAJAR EL COLL DE SA LINEA SIN PARAR Y CON TIGO CON TODAS LAS VECES QUE REBENTASTE Y PINCHASTE LO VEO COMPLICADO JEJEJEJEJ MOLTS D´AÑYS

Mara ha dit...

Jo se de qualcu que va foradar moltes mes vegades que jo per intentar adelantarme. Cosa que no va poder fer ni per amunt ni per avall. De totes formes va esser una bona excursió.

bielingo ha dit...

Ei Mara!!

Miraré si ho puc arreglar per venir. Na macu té feina el dissabte... però faré tot el possible. Ja et vaig dient coses.

Fins aviat i molts d'anys!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Anys i anys... per molts d'anys... ala una per molts d'anys.... Jejeje molts d'anys tio!
Mem jo en principi ho tendré bé dissabte, lo únic és que havia quedat amb uns companys de sa feina que es reuniran tots per fer una sortida conjunta i no sé si coincidirem de dia o que. en saber coses t'ho dic.
Mos veim!!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Molts d'anys companyero!!! ja te agafare les orelles dissabte, i a partir d'ara deix de menjar per fer-ho dissabte, conta amb jo.
SALUT A TOTS

Unknown ha dit...

MATEU: es "bacileo" de pati de escola noltros el vàrem superar a nes 15 anys... i lo fotut es que no tens ni motius per bacilar, que és lo que menys entenc.

MARA: Querinyo, som per Madrid es cap de setmana, però ja ho celebrarem! Molts d'anys i cuida't!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei en Pere de Bunyola igual s'apunta, si és així jo el recolliria a Bunyola per anar cap allà amb un cotxe, On quedaríem exactament??? i quina hora, a les 8'30h??

Antoni Vicenç ha dit...

M'agradaria venir a celebrar-ho, faré gestions familiars per veure si ho puc arreglar. Per cert hora d'arribada a Esporles...?

Mara ha dit...

He posat la foto del berenar al principi de tot perque es una bona manera de cridar la vostra atenció.

Miquel, podriem quedar a la entrada de Mancor de la Vall a les 8:30h. si vos va be.

Bones Antoni Vicenç, estic content de veurete per aqui. Supos que arribarem a Esporles damunt les 13:30 h.

Una coseta.
Per passar per el Massanella s´ha de pagar 4 euros per cap, pero sempre podem intentar esquivar el guarda agafant una drasera i sense fer renou. A nosaltres la setmana pasada ens va anar be. De totes formes crec que la baixada vos agradara i val la pena.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Free Massanella, DREÇERA!!!!! Que paguin els guiris c..... de pagar per tot!!!

Nan ha dit...

Bones a tots!!!
Jo m'apunt, aquest dissabte el tinc be i puc dur una bici mes en es meu cotxe. A les 8h en es passeig booop booop.

Anònim ha dit...

Això sembla, els festivals de botifarres, carnaca, alls i olis, i altres menesters....., bé jo no tinc massa lio però hen convé correr a peu, igual vinc sense bici, i jà us seguixo al tran tran.
agafeu càmares, i feu bones fotos mentres m'esperau.....
demà soc de viatge, fins divendres i depen de sa tornada, ja comfirmam!
Ah, i molt d'anys Mara,
Acorcon, alcorcon, li li li, la la la!!!!!!
Salut per tots
Pep

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bé al.lots comptau amb en Pere i jo, el recolliré a bunyola i farem cap a Mancor de Vall (batuad'ell cfrec que no hi he estat mai...jajajajaja). Això sí, ja vos puc anticipar que el meu ritme serà rollo tortugueo com sempre... En arribar a dalt ja m'esperareu val?? Besos!!!

bielingo ha dit...

Doncs jo no ho tenc bé. No ho he pogut arreglar. Mara, hem sap moltíssim de greu (no et pots fer a la idea).

Disfrutau!!!

Joan de la Cruz ha dit...

Bones al·lots!! en Pinxo també bé, ja he quedat amb ell a les 8 menys 10 al passeig per anar carregant. Jo duc el cotxe i puc dur 2 bicis. Salut i fins demà.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei al.lots arrel de que m'han publicat el meu blog de fotografia a internet, a La Vanguardi Digital (http://www.lavanguardia.es/lv24h/20091113/53823345380.html ) hi surt mencionat el blog dels ermassets així que si li voleu pegar un cop d'ull estau tots convidats.