Pages - Menu

diumenge, 29 de novembre del 2009

Vos animau??

Ei al.lots sempre en parlam i mai ens acabam decidint, vos proposo que visiteu el meu lloc de fotos ( http://fotobsessio.blogspot.com/2009/11/barranc-de-biniaraix.html ) i mem si amb aquestes imatges vos animau a fer una incursió en la natura d'una forma diferent al que esteim avessats, la idea és sortir-nos del nostre medi (les dues rodes) i anar a a pata, de cul, enfilats, patinant o de grapes per dins d'un torrent, voltros triau quin voleu fer i ja m'encarrego jo de coordinar-ho.  Ánims!!!!


9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep Mikel, pinta molt bé, jà que a l'hivern, s'ha de flipar de rasca no?, per jo cap problema, si fem un grup m'apunt. El recorregut que sigui accesible, si pot ser. Aquest medi no el tinc massa per la mà. Ànims i jà ens diem coses!
Salut per tothom!
Pep Patau

Unknown ha dit...

En voler!

Unknown ha dit...

Al·lots, aquest cap de setmana no he tengut ordinador. Ara n'he robat un per enviar això! Prepararé ses cròniques demà i les enviaré!!

Salut!

Mara ha dit...

A jo tambe me fa ganes, pero crec que com en Pep, tal vegada fara un poc de fred.

Pero si encara aixi tiram endavant, jo tambe m´apunt.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Mem, està clar que farà fred, però creis-me que un cop vos heu posat el neopreno i vos heu aclimatat ja està, a més pensau que feis activitat física tot el temps o sigui que generau calor que queda dins del neopré. Jo ara tenc sa munyeca fotuda però en vistes aquest nadal (quan hi siguem tots els que vulguin participar) podem montar-ho. Hi han tendes que et lloguen el material (neopré, guants i escarpins)per devers 10 euros/dia, i llavors ses cordes jo en tenc abastament segons el torrent que facem i motxilles també. O sigui que en saber qui s'apunta anem mirant dades.

bielingo ha dit...

A jo me fa ganes!!

Això si... que no sigui massa complicadet, que amb aquest tema estic peix al 100% (mai he fet rappel!!).

Fins aviat

P.S.: Demà dimarts, si no hi ha res de nou, primer dia d'entreno!! Uuuueeeee!!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

uuuuueeeeeeeehhhh

Unknown ha dit...

Idò si hi vas migdia, avisa, que a jo me pot anar bé!

Salut!

bielingo ha dit...

Ei vicenç. Demà al final no sortiré. M'ha sortit una partida de padel. Ja et vaig dient coses per dimecres, dijous o divendres.

Fins aviat!