Pages - Menu

dissabte, 21 de novembre del 2009

Tres perduts pel Teix i un mueblebar

Idò sí al.lots s ahistòria que vos contaré avui va de tres perduts pes Teix i moblebar, i voltros direu: i ara això del moblebar???  jejeje ja sé que no dubtau de qui son els tres penjats, en Pere que venia de Bunyola, en Vicenç d'Esporles i un servidor que venia de Sóller. haviem quedat a les 9h a dalt del coll de Sóller, i tots hi  hem arribat rodant. I un cop a dalt.... TOMA MUEBLEBAR!!!!







Com no m'enteneu??? bé idò lo de sempre, una imatge val més que mil paraules.


No voldría vos malpensàssiu, les fotos també enganen ja que aquest moblebar (hi aclareixo que ho dic pel color...) llastimosament no és meu tot i que pensa que me queda de conya!!!! Sí al.lots, en Vicenç ho ha fet!!! Ha pujat de categoria!!! I de quina manera!!!







Només té una pega, no hi ha forma de dur-la a l'esquena jajajaja



Un cop m'havia refet de l'emoció de tenir una Uzzi tan aprop, hem pres cap a sa font del teix, per creuar s'embotelladora, auqest tros ha estat molt bó, veim sa barrera començam a pensar mem com la botarem i patapam s'obri tota sola, aquí ja mos pensàvem que en entrar ens tuparíen a tots, però no, botam una rejilla i a donar pedals com a locos per pujar ses rampotes que té sa pista ens ha de dur fins a ses cases del Rei Sanx. Només comentar-vos que els 180mm de la Uzzi no li han fet gens de mal a ses cames d'en Vicenç per pujar, en canvi jo ho he passat molt malament (ja veureu perque).







A ses cases del Rei Sanx










Si Vicenç te queda xulíssima però crec que a mi me quedaría millor jajajajaja



Ses darrerres rampes abans d'arribar al plà de dalts des Teix









I bé, tot i que sé que vos n'enriureu de mi, aquí vos pos una foto del motiu pel qual m'ha costat tant arribar a dalt, com a eximent diré que anava super concentrat amb el camí i no he mirat gens ni el dial del canvi ni els plats, fins que tot fet pols comprovo que havia estat pujant amb el plat d'enmig!!!!  Me vull morir!!!! Llavors ja era massa tard per recuperar l'esgotament de ses cames que segur que me passaarà factura. Si senyors he fet el ridícul!!!!














Fins aquí hem arribat, i no pel fet de trobar-mos una barrera amb pany al passador sinó perque en cop a dalt no hem vist ni trobat el camí per enlloc, la idea era arribar a agafar els camins de metre per tornar a pegar a dalt del coll de sóller però al final hem tornat a rera per ses costes que per cert fan més bon baixar que pujar i si a més vas amb un UZZI ja ni te cuento!!!












Un cop a dalt del coll se despide la fiesta, jo cap a sóller picant-me amb un mitshubishi que al final m'ha posat s'intermitent perque el passés, i aquells dos de cap al seu poble d'origen. Total: una volta extranya amb moments d'emoció (UZZI) i un bon matí de machaque per un dels cims més màgics de l'illa!!!

Mos veim al.lots!!!!

14 comentaris:

Unknown ha dit...

Jejejeje... estàs ben torrat!

Bueno, primer he de dir que lo des mono per rodar amb bici m'ha fuit una mica amb tota sa carretera que m'he menjat! Jajajaja... Però encara en queda. Per cert, per tornar, ja arribant a Esporles, he patit com un cabró. Tenia una gana suprema. Sa darrera vegada que vaig amb barritas special-k! No fan paret!

Com a segon, Miquel, ja estic acostumant a que redactis bé, però crec que he de reconèixer que avui amb ses fotos t'has sortit. Ja sé que es paratge acompanyava, però molt bé.

M'ha encantat es lloc. Una llàstima que no hagem trobat es camí on voliem anar però de totes maneres ha estat molt xulo.

I respecte a lo d'estrenar bici... Reconec que ha estat un puntaso des meus, però bé, val més gastar-s'ho amb això que amb segons què! (això pens per consolar-me, jajaja)

Salut, i mos veim pels camins ;-)

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Idò sí Vicenç ha estat una llàstima no trobar el camí, ara vos aferraré el link d'una volta dels Toy's en la que hi surtía part del recorregut que no hem trobat, mem si ho veis i per sa próxima miram de trobar-lo.

En quant al teu puntasso... que vols que et digui, estic enamorat d'aquesta bici, i ho he flipat amb el pes, crec que sa meva pesa més i tot. I quant a com traga... coll...s és bestial, m'ha agradat molt més que s'altra ja que crec que no deu ser tan nerviosa i deu anar més pes puesto. No sé és una primera impresió, i per com t'he vist baixar de "tranqui"... ummmmm ara només me falta entrenar i estalviar per en ser gran poder-ne tenir una!

Mos veim!!!

PD: Biel i Nando que hem de fer amb ses Spycis?? No trobau que podríem fer un tres por uno??? Seriem els UZZI-Ermassets!!!!!

Anònim ha dit...

Uzzi?, això no vol dir cuan surts de quirofano, te foten a l'uzzi per recuperar l'aliento???.
Kina pinta te aquesta tremenda mulata!!, només penso que per estrenar-la res millor que anar al Teix, sí, sí, senyors!!
Jà qui hi li han vengut avanç d'hora els reis mags, tu!
Bé,doncs parlem i ens veiem.
Salut companys!!!
Pep

Anònim ha dit...

ja veig que a la fi l'has pogude estrenar, estic ben content.

Pereniu

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Missatge a en Pere de Niu Wave: Pere això no se fa, spas el que e´s tenir el teu somni de bici tot el temps pegant bots per davant teu??? Ho vaig passar molt malament (jejeje) i avui vespre hi he somiat i tot. Ummmm hauré d'anar a n'es banc mem si els reis se porten bé enguany!!! jejeje Si me fan cas te vendré a veure!!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mara ha dit...

Vaja sorpressa que tenia en Vicenç. Quin cabró.

Enhorabona per la excursió, per les fotos i per la cronica. T´ho estas currant.
Tambe enhorabona per afrontar les dures rampes amb plat mitja, vas sobrat ... jajaja.

Res Vicenç, a disfrutarla i a fer molts de kilometres.

Nan ha dit...

Quan se va dir de fer aquesta volta? pensava que ningu sortia, jo vaig estar aburrit per Esporles.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei nando me sap molt de greu que quedàssis avorrit a casa, sa veritat és que fins divendres a vespre jo no sabia de ningú que volgués sortir llevat d'en Pere de Bunyola i en vicneç me va cridar mem si feia algo i al final vam sortir els tres, jo sabia que en Biel tenia trull i en Mara estava malalt, i sabia que en Pinxo i en Juanito sortíen o quedáven per fer algo de bici el dissabte però per esporles i vaig donar per suposat que anaves amb ells. Jo només pensava fer algo curtet per Sóller ja que tenia ses munyeques tocades de s'altre dia. De totes formes no pretenc posar cap excusa, senzillament no hi va haver convocatoria, ja que darrerament sa cosa sembla que està un poc aturada, en Vicneç i jo feim entrades per motivar a sa penya que si demanant fotos, que si porposant rutes que si bicis noves etc... i realment hi han entrades que ni tan sols ha contestat ningú, per exemple la de sa foto d'en Mara quan era petit no ha contestat ni ell!!!

Tranquil que per part meva t'enviaré un missatge cada vegada que vagi a fer bici sempre i quant no me sàpiga que estàs liat.

Ho sento!!!

Fidibiz ha dit...

Quin tanque Vicenç!!! He vist es teu nou cuadro a foromtb que un tio ha posat que un Mallorquin de mtbr tenia una Uzzi...

Al final està casi decidit que en un parell de cap de setmnanes vidre amb un colega a visitar-vos per pedaletjar un poc per sa serra Mallorquina!!!

Algú s'apunta???

Unknown ha dit...

Bueno, sa veritat és que no vàrem penjar convocatòria perquè darrerament ningú contesta a quasi res del que penjam... I cansa... No ho dic de mal rollo, però no és d'estranyar que si ningú contesta acabis no penjant noticies.... Tot i així, Nando, me sap greu perquè hauriem disfrutat tots junts

Pere Niu: tio, això puja parescut i baixa millor, com se menja?

Fidel: ja era horaaaa noooo??? Jejejeje

Salut! I fins aviat!

Joan de la Cruz ha dit...

Bones Ermassets!!! Enhorabona com sempre a en Miquel per la crònica i la sortida, com t'ho curres!!! i Enhorabona a s'UZZI MEN!! si senyor!!! quin BICHO!!! quan quedam??? Salut i a disfrutar!!!!

bielingo ha dit...

Nota mental: "No he vist a nen Vicenç amb una UZZI"

Nota mental: "No he vist a nen Vicenç amb una UZZI"

Nota mental: "No he vist a nen Vicenç amb una UZZI"

Nota mental: "No he vist a nen Vicenç amb una UZZI"

Nota mental: "No he vist a nen Vicenç amb una UZZI"

.
.
.
.
.
.

Res, que no hi ha manera... tenc sa p*** UZZI aficada dins el caparrot...

Vicenç... T'odii.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

quye bó Biel
a mi me passa lo mateix, crec que n'hi ha una passa, però diuen que si vas a niu wave i t'en pilles una ja se te passen tots els mals. O sigui que ja ho saps, agafa els estalvis i a fondre'ls!!! jejejeje