Pages - Menu

dijous, 4 de desembre del 2008

06/12/2008 - Mola de Sobremunt





Per aquest dissabte tenim previst fer Sa Mola de Sobremunt. Crec que no fa falta dir res d’aquesta volta. Tots la coneixem “al dedillo”. Es podrien posar moltíssims adjectius per definir-la: dura, técnica, preciosa, divertida, etc… Però si a més ho acompanyam amb es descens ermasset sa cosa es magnifica: encara més dura, encara més técnica, encara més preciosa i encara més divertida.

Vos esperam a tots a les 8:30 h a nes Passeig. No hi falteu!!

6 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Confirmat, allà estaré!!! Ja començo a fer estiraments...jajajaja!!

Mara et vull sentir cridar a sa curva aquella de... vaig fort!!!!

Nan ha dit...

Encara no estigui molt fi avui, esper poder anar es dissabte.
I una pregunteta.... ¿pujam per Bunyoli o carretera? Es per començar a mentalitzarme.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Bunyolí, bunyolí, bunyolíiiiiiii, jo per demanar que no falti, després treuré sa llengua però vull patir!!! I després vull BAIXAAAAAAAAAARRR!!! A saaaaaaacooooo!!!

Mara ha dit...

Me sentiras cridar pujant a sa curva i tambe vull que me sentis cridar baixant. Aixo significa que vull sentir es teu alè a la roda del darrera.

Esper que el temps ens respecti, que ja toca.

De totes formes, podeu comptar amb jo.

Algú sap si venen els d´Alcudia?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Val Mara et posaré un walkie al seient del darrera i un a al meu manillar, així me sentiràs tot i que et facis enfora, jajajajaja. Com sempre jo ho intentaré!!

Unknown ha dit...

Uep! Ve en Pere Niu i un colega seu...