Pages - Menu

dimarts, 2 de desembre del 2008

Galtazó VS. Torrada

aigua i foc!

Aquest dissabte sa cosa estava delicada i tots pensavem que no podriem sortir. I efectivament, no podiem sortir!

Una vegada començam a donar pedals amb un ritme "rodillero", ses primeres gotes mos peguen per sa cara, però seguim cap a sa granja. Una vegada allà, s'aigua arribava de manera intermitent, el que ens va fer pensar -si se pot dir que pensam una vegada que pujam damunt sa bici- que sa ploguda no seria gran cosa.

I sa veritat es que s'aigua va aturar per un temps. Arribam a sa barrera de Sa Campaneta, mos començam a preparar per pujar, en Mara se lleva es xubasquero i... Ges aigua!! En va amollar una de ses que deixen solc. Com que no estavem damunt sa bici, sa sang ens arribava al cervell i decidirem tornar arrera! Tanta sort!

Es plannig continuava semi-interromput. No haviem pogut completar s'excursió ni es tan sols començar es famós video de'n Miquel però sa torrada que teniem programada després sí que es va fer! Com no?



"Torrada team"

No som ningú sense sa meva pantalla de plasma

Darrera en Mara hi ha un tio amb fam

Una prova més de que sempre surt afavorit a ses fotos

Crit de guerra

Després da sa torrada, contàrem amb s'estelar actuació d'un grup més que consagrat...
M'haurieu d'haver avisat, que jo duia es xubasquero blau! Bestial sa foto!

Parchís en sus tiempos mozos!

Perfil d'excursió de globeros

Senyores i senyors, aquí acaba s'història d'aquest cap de setmana. Esper que tothom se prengui es "photosop" de bon rollo i que en tornem a fer una ben aviat, perque va estar que te cagues!
Salut!

8 comentaris:

Mara ha dit...

Vaja currasso.

Enhorabona nin.

M´ ha agradat molt es rollito "PARCHIS".

Esper que no entiguem massa temps en fer una altra torradeta com aquesta. No tot ha d´esser sofrir.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Vicenç ets un redactor de la ostia, crec que en jubilar-nos de sa bici t'hauries de dedicar a transcriure totes aquestes cròniques a un llibre. Va en serio m'he xapat de riure jo totsol davant s'ordinador. Per cert que bona sa tele de plasma i quin domini des photo-sopa. Moolt bé!!!

Bé aprofito aquesta entrada i més vegent que cada vegada ens ho passam millor, per introduir una proposta que tenim en Pere i jo per fer-vos: TORRADA!!! jajaja mem ara en serio, sa próxima i siguent que já esteim a desembre si vos pareix podríem ajustar-la a ses festes, no sé si tots serem per aquí o no però podríem posar un dia tonto d'entrefestes per quedar. Si voleu podem fer-ho a Sa indioteria (a ca na Cris), per ventura aniría millor que no fos una torrada (tot i que hi ha foganya), potser millor una dinada, amb pase de fotos per riure una mica. I mostrar-vos una petita sorpresa que tenim en Pere i Jo per tots els Ermassets. Au idò ja anireu opinant...

Enhorabona Vicenç i gracis per no posar lo dels tirants, jajajaja!!!!

bielingo ha dit...

Ets un fenómeno vicenç. Com he rigut llegint sa crònica i recordant es moments en que en miquel feia es seus "pases"!!!

Uy uy uy... mem que ens heu de mostrar voltros dos... mentres no sigui un "forat negre"... jajajaja. Noltros ens apuntam a un bombardeig... comptau amb noltros pel que sigui.

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

tranquil Biel no és negre del tot...

Unknown ha dit...

Jejejeje... Estic content de que hageu rigut... Jo quan vaig veure sa foto amb es forros de colorins vaig tenir una revelació!

Per cert, aquest cap de setmana que ve, toca excursió per s'Ermita. Sa veritat es que fa ja setmanes que no tocam sa zona Ermita-Antenes i pot estar bé.

En Pere "Niu-Wave" m'ha dit que pot venir i jo proposaria que ja que és així podem fer sa "versió nova" de sa baixada amb es Descens Ermasset inclòs per exemple. Si a algú se li ocorre alguna altra vertent des recorregut "novedosa", que ho digui, que pot estar bé.

Queda pendent sa pujada a Planici que sa majoria NO HA FET MAI i és una de ses més xules i autèntiques de s'Illa.

Salut a tots!

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

molt bé Vicenç idò si vols proposa hora i així ja confirmam, pels que no tenguem internet en el darrer moment.

Nan ha dit...

Parchis chis chis....
Jo que bo Vicenç, menos mal que he ha algo que fa riure, despres des fracas de sa sortida per culpa de sa plutja, sa torrada va ser tot un exito. Encara sent s'olor de xuuuaaaa.
Per cert, aixo que surt a sa foto que es? un cuadro o sa TV de plasma que vares pagar amb els diners dels ermassets?

Unknown ha dit...

Jejeje.. Es una tele de plasma robada de s'hiper, però com que no té tdt té es dies contats! :-P