Pages - Menu

dimarts, 9 de desembre del 2008

Mola de Sobremunt 06-12-2008

Sa Mola en Fast Fordward>>

Dissabte ens trobàrem un grup de, ni més ni manco que 11, per partir a fer una de ses més emblemàtiques voltes que podem fer per Esporles. S'ha de dir que agafàrem sa variant llarga -i més xula-: Esporles, Son Ferrà, Son Malferit, Bunyolí, Mola de Sobremunt (passant per "La Cumbre", "El Cim" i "Es Darrer". Se pot ser un poc més original a s'hora de batiar sa finca?)

És sa primera vegada que, personalment, me trob amb un grup relativament gran que vagi tant compate. És ver que sempre hi ha un poc de separació pujant i baixant, però en termes generals, molt bé.

Sa cosa va començar rodant cap a Son Ferrà, "sin prisa pero sin pausa" fins agafar es desviament cap a Son Malferit. Per allà en Mara ens va demostrar que ses Spinergy no tenen límit, entrant amb sa de darrera dins una cuneta plena de pedrots i sortint sense problemes i ni un copet. Una passada.

Ja pujant per Bunyolí, sa cosa no estava per dois i s'ha de dir que aquesta pujada cada vegada està més moguda de pedres. Record quan era pràcticament una pista. I es que s'aigua no perdona

Res, que acabam de pujar, descansam un poc i venga asfalt fins a sa Mola! Però valia la pena. Sa baixada ens esperava.

Una vegada que entram altre vegada dins terra, rodam un poc i aprofitam per a fer quatre regulacions per abans de baixar. Mr. Pintxo duia sa forca pensada per un home de 150kg, cosa que vam arreglar amb un moment. En Miquel se va enfundar sa càmara per provar de fer video i... Per avall!

Què hem de dir de sa baixada que no s'hagi dit abans? Estava un poc més bruta i agafant ses dreceres te trobaves branques que no te permetien distingir sa traçada bona, però amb un poc d'imaginació, això se converteix amb un mal menor! Jejejejeje!

A sa partió de Son Noguera, en Miquel se va haver de llevar sa càmara perque sa cosa no anava del tot bé i res, a seguir baixant fins a s'Ermita.

A s'Ermita, s'esperat descens Ermasset, que va entussiasmar a tots els que encara no hi havien baixat i tot i que es descens per es Castellet és impresionant, tenir una variant vàlida no està gens malament.

I res, sense incidents greus i només una foradada de roda, arribàrem amb unes 4 hores!

Es super-perfil, made in Nando

Abans de Bunyolí. Encara feiem bona cara.

Adalt! Toca un poc de descans!

Aquí mos teniu a nes "beer time". A la dreta podeu veure en Pere "Niu Wave", que en aquesta ocasió ens va acompanyar a fer s'excursió

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç, bona crònica, però és el que parlàvem, hauríem d'invertir un poc més de temps en fer fotos i videos, ja que així es fa molt més interessant sa redacció, i ens ajuda a ilustrar ses rutes.

Ermassetsssssss Pooooweeeeeeer!!

bielingo ha dit...

Doncs si Miquel, tens raó. Ens ho hauriem de currar un poc més amb el tema de fotos i tal. Així i tot, ses cròniques den vicenç son totals... si senyor.