Pages - Menu

dimecres, 3 de desembre del 2008

Punyetero VERGEROLO

Po zi, ahir varem anar a fer una volteta en Corse, Juanito i jo (Nan) i que millor per entrar en calor que fer es temido VERGEROLO. No se que te aquesta volta que sempre me fa sudar, no se no se.
Be, llevant 4 gotes que varen caure tot va anar "sobre ruedas" llevant un punyetero ca (Corse) que estaba amagat a sa sortida de Bunyoli i me llançaba botelles de plastic amem si me cagaba de por.
Amem si un dia qualqu mes s'apunta a fer aquesta temida volta, que per descriurela un poc es com si pujasim a s'ermita per es gravet pero durant 30 minuts (+ o -) com es pot veure en es perfil.
Be, vaig a reposar.

6 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Joer Nan, estàs que te surts eh??? algún dia m'apuntaré, algún dia... quen tengui forçes!!

bielingo ha dit...

Estau sonats!!! Ara bé... sou uns putes cracks!!!

Nan ha dit...

La veritat es que ahir el vaig pasar molt malament pujant, per tot veia estrelletas, duia un mareig, supos que va ser perque duia molta roba perque no me trobaba molt be.

Unknown ha dit...

Ufff! Quin desnivell! Es gps te pendrà foc! Jajajaja... Bona volta!

Unknown ha dit...

ei, gent,

dissabte mos podem veure a nes passeig a les 8:30 a nes passeig per fer sa clásica per ses antenes. Es calendari dio Ermita, però crec que vist es nivell "vergerolo" la podem allargar un poc! :-P

bielingo ha dit...

Ok vicenç. Jo ho publicaré.