Pages - Menu

dimarts, 16 de desembre del 2008

13/12/2008 - Branson!!!

Rollito chillout

Bona sortideta la de dissabte passat, no m’ho negareu.


Entre una cosa i l’altre només tres valents ens vàrem presentar a les 9h on sempre. Sabiem que hi havia molta gent que no ho tenia bé, i vam fer una sortida amb un rollito chillout diria jo; anant molt tira tira, admirant el paissatge, fent fotos, intentant fer videos; un poc de tot.


Començam pujant sa Costa tira-tira. Xerrant. Rumiant com montar es tema des videos. I res, no ens vam donar compte i ja erem a nes Mirant de Mar. Ahh, men oblidava, cal dir que en Miquel va fer el darrer bocí de sa costa, el més trialer, sense posar peu. Si senyor, con un par.


Una vegada al mirador ens posam proteccions. Ajustam sa càmara de video. I per avall. Vàrem baixar a molt bon ritme. No hi va haver cap incident. L’unic es que en Nan no acabava d’anar del tot còmode, ja que resulta que dins la motxilla duia la càmara de fotos, la grossa. I clar, a part de dur més pes i anar un poc desaquilibrat, sempre passes pena de no caure malament i tal. Pero va valer la pena amb les fotos que ens va fer després per la branson.


Idò ja hi haviem arribat. Al plat fort del dia. BRANSON!!! Com abans, cap incident. Ens anavem aturant bastant sovint per fer fotos i per intentar fer videos. He de dir que em vaig trobar molt a gust baixant. Cada cop la tenc més per ma a aquesta baixadeta, i la veritat es que és com una droga, hi ha que veure com enganxa!!


La resta de la volta no va tenir massa història. Pujada fins a la Volta des General i tornada per l’arbossar. I com no, acabàrem amb una bona cerveza.


Com he dit abans, una bona volta. Esperem que per aquest dissabte hi hagi més gent i que els videos surtin millor.


Aquí teniu unes quantes fotos cortesia den Nan. Veureu que no hi ha videos, i es que no vam aconseguir fer-ne cap on sortiguem noltros.


Aquí teniu en Nan i en Miquel. Volien comprovar que els seus detergents van bé.




I aquí una seqüència den Miquel i un servidor per la Branson.






I el perfil de la ruta, cortesia den Nan (està a partir de la trialera de la costa).



8 comentaris:

bielingo ha dit...

Ei vicenç... em fa coses rares amb el tamany de font i tal al publicar. Em diu error d'.html...

Mira si hi pots fer res, que queda un poc feo així.

Unknown ha dit...

Hmmmm... sempre ha de tenir cosetes... Ho hem de mirar...

Molt bona sa crònica Biel i ses fotos que te cagues!

Bueno, jo vaig tenir un poc de lio es dissabte però es dematí vaig tenir un poc de temps per fer de mecànic :-P Ja veureu els resultats... Jejeje

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Uiuiuiuiuiiu!!!! En Vicenç fent de mecànic en el seu maquinón... mal asunto, algo li ha canviat, plants, corones, canvis.... vaya usted a saber!!

Bona crónica Biel!! Per altra banda crec que el tema de sa cámara es pot arreglar, he fet una prova posant-la davall del manillar adherida al quadre i tot i que vibra un poc més, és més fàcil assegurar-se que enfoca on toca.

Per cert no sé si tendré sa cámara per dissabte.

I només vull puntualitzar que: ostia com puja sa volta des general, però vaig aconseguir posar plat gros durant uns 50 metres, en un intent molt dur d'emular al nostre idol en l'amo en Vicenç.

Bé al.lots, això és una canya i encara ho pot ser més,a entrenar!!!
Quina volta farem???

bielingo ha dit...

No se perquè però m'ensum el que ha fet en Vicenç... Es molt mamon deu haver montat sa Totem den Mara!!! ehh?? vaig molt desancaminat??

Unknown ha dit...

Jejejeje... no ho heu encertat...

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ostia jo no havia pensat tan malament, joer! Idò si no és això... ay ay ay...

Unknown ha dit...

Ara m'ha pegat un flash i m'he imaginat en Miquel amb es casco integral pujant a fondo per s'asfalt amb es plat gros... Jejeje...

Què feim dissabte al·lots?

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Ei Vicenç, casi casi, però no el duia posat, ja hagués estat la osia. De totes formes només foren uns metres...jejeje. Jo en principi ho tenc bé per anar a qualsevol lloc, podríem mirar de fer algo diferent no??

Ara es Teix deu estar ple de neu...