Pages - Menu

dilluns, 22 de desembre del 2008

The Uprising

Gent que comença...

3 comentaris:

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Jo dic una cosa, aquest video deu està trucat, deuen tenir pitjat el botó de fer envant aviat, sinó no entenc res, sa lógica, sa física, sa geometría etc... s'han reinventat i jo no m'he donat compte????

És impresionant!!!

bielingo ha dit...

No se si vos eu fixat... però un des tios que surt a nes video amb casco integral i tot s'equipo som JO!!! Lo que passa es que quan sortim no vos vull deprimir, i sempre hem quedo el darrer baixant. Si voleu qualque dia vos enseny 4 trucos....

MIQUEL ANGEL LLOMPART AMELLER ha dit...

Qué t'has fumat??? Estàs bé?? Jajajajajajajajajajaja, és broma, no ho dubto, sempre he pensat que baixant fas com jo pujant, te reserves, i qualsevol dia ens fotras un hachazo que ens desferraràs sa pintura!

Ojalá sabés jo baixar la meitat de bé que ho fan aquests tios... o posaré a sa carta pels reis mem si poden fer algo...